مرد چاق ۶۰ساله‌ سیگاری از مرگ گریخت!

روایت تجربیات مجری محبوب از مبارزه با مرگ

جرمی کلارکسوون، مجری «تخت گاز» که به کرونا مبتلا شده بود، می‌گوید: «چون ۶۰ساله‌ام و چاق و نیم‌میلیون نخ سیگار کشیده‌‌ام، به نظر می‌آمد که خواهم مرد، اما الان زنده‌ام و کرونا را شکست داده‌ام.»

شهروندآنلاین: جرمی کلارکسون مجری ۶۰ساله‌ و محبوب برنامه‌هایی درباره اتومبیل چون «گرند تور» و «تخت گاز» که در ایام کریسمس به ویروس کرونا مبتلا شده بود، می‌گوید که می‌ترسید در تنهایی و بی‌کسی بمیرد. اما جنگیده و پیروز شده و حالا هم حالش خوب است.

 

درون رینگ مبارزه

به گزارش نشریه تایم؛ جرمی کلارکسون تجربیاتش درباره دوران نگران‌کننده‌ مبارزه‌اش با کرونا را در مقاله‌ای با خوانندگان این نشریه در میان گذاشته است. کلارکسون گفته که چهار روز پیش از کریسمس احساس ناخوشی کرده و پس از گوگل‌کردن علایم ابتلا به ویروس، آزمایش کرونا داده و در نهایت به او هشدار داده‌اند که ممکن است کارش به بیمارستان بکشد.

مرگ درون چادر

جرمی کلارکسون می‌گوید: «پیام پزشک روشن بود؛ 5 تا 14 روز احساس ناخوشی خواهم کرد و بعد یا حالم بهتر شده یا باید به بیمارستان بروم. اما من می‌دانستم چون ۶۰ساله‌ام و چاق و از آنجا که نیم‌میلیون نخ سیگار کشیده‌ام و دوبار به ذات‌الریه مبتلا شده‌ام، احتمالا خواهم مُرد در تنهایی، درون یک چادر پلاستیکی.»

به گزارش ایران آرت کلارکسون ادامه داستان را چنین روایت می‌کند: «پس با یک کتاب به تخت رفتم و منتظر ماندم تا اجل از در وارد شود. راستش را بخواهید خیلی ترسناک بود.»

پایان کابوس

مرد چاق ۶۰ساله‌ سیگاری از مرگ گریخت!

کلارکسون اما حالا سالم و سرحال از این مبارزه پیروز بیرون آمده و می‌تواند ماجراجویی‌هایش را ادامه دهد. با برنامه‌هایی که برای شمار زیادی از جمعیت دنیا معنای زیادی دارند!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.