آژیر قرمز در مشهد؛ تیمی که پولی در بساط ندارد!

تیم شهرخودرو با مدیریت خصوصی کفگیرش به ته دیگ خورده و با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند

بعد از اینکه هفته گذشته شاگردان رحمتی برای بازگشت به مشهد به مشکل خوردند، امروز هم برای دقایقی به ورزشگاه خانگی خود راه داده نشدند.

یک‌سال بعد از آسیایی‌شدن تیم شهرخودرو، این تیم مشهدی این روزها در لیگ‌برتر نه از امتیاز و فنی اوضاع خوبی دارد و نه از نظر مالی روزهای مساعدی را سپری می‌کند. هفته گذشته بود که تیم شهرخودرو برای بازگشت به شهر خود بعد از رویارویی با تراکتور، به مشکل برخورده بود و گفته می‌شد که پول تهیه بلیت را هم ندارد. این تیم که با مالکیت خصوصی چندسالی است خودش را بین مدعیان قرار داده، در لیگ بیستم نشانی از تیم مدعی سال‌های قبلی نداشته.

جالب این بود که مهدی رحمتی، سرمربی جوان شهرخودرو در کنفرانس خبری قبل از بازی اخبار مربوط به مشکلات مالی این تیم را فقط حاشیه‌سازی دانسته بود: «هم بازیکنان در جریان هستند و هم ما به شرایط واقف هستیم. می‌خواهم هواداران بدانند که ما اصلا مشکل مالی نداریم و این بحث‌هایی که می‌شود، بحث‌های پیش‌ پاافتاده و کوچک است. اصلا چنین موضوعاتی نیست و فقط و فقط می‌خواهند ذهن بازیکنان و هواداران را نسبت به مالک تیم آقای حمیداوی تغییر بدهند و برای هواداران ذهنیت ایجاد کنند.»

اما 24ساعت از این صحبت‌های رحمتی نگذشته بود که امروز تصاویری از بسته‌شدن درهای ورزشگاه امام رضا(ع) به روی تیم شهرخودرو منتشر شد. مسئولان این استادیوم بدهی سنگین مالک شهرخودرو بابت اجاره بهای این استادیوم، باعث شده بود تا مسئولان ورزشگاه اجازه ورود به دو تیم را ندهند.

در نهایت و در شرایطی که نزدیک بود با این دلیل عجیب بازی لغو شود، مهدی رحمتی با مسئولان رایزنی و از اعتبار خود استفاده کرد تا آنها برای امروز هم که شده، درهای ورزشگاه را باز کنند.

به نظر می‌رسد آژیر قرمز برای تیم مشهدی به صدا درآمده و اگر حمیداوی، مالک این باشگاه خیلی زود فکری به حال مشکلات تیمش نکند، شاید این آخرین سال حضور این تیم در لیگ‌برتر باشد و آنها به مرور در مسیر سقوط پیش بروند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.