طلسم «معروف» به 2021 هم منتقل شد!

کاپیتان تیم‌ملی والیبال ایران همچنان برای بازی‌کردن در لیگ چین انتظار می‌کشد

سعید معروف بیش از یک‌سال است که با بدشانسی دست‌وپنجه نرم می‌کند و حتی در سال جدید میلادی هم قرار نیست طلسم عجیب دست از سر او بردارد.

مردادماه سال 98 بود که خبر رسید سعید معروف، کاپیتان تیم‌ملی والیبال ایران با تیم بایک موتور چین قرارداد امضا کرده و از پاییز همان سال قرار است در شرق آسیا به میدان برود. زمان حضور معروف در ترکیب بایک موتور به خاطر به تعویق‌افتادن لیگ چین چندماهی با تأخیر مواجه شد و درحالی که قرار بود از بهمن‌ماه سال 98 و اوایل سال 2020 چنین اتفاقی رخ دهد، این‌بار کرونا بود که به‌طور کلی برگزاری لیگ والیبال چین را زیرسوال برد.

معروف که مدتی در تمرینات این تیم شرکت کرده بود، با گسترش و شیوع کرونا و تعطیلی لیگ‌های ورزشی چین در سال گذشته، راهی آمریکا شد. مدتی حضور بازیکنان خارجی در چین ممنوع شد تا به‌طور خودکار قرارداد معروف به سال جدید منتقل شود. مغز متفکر والیبال ایران چندی پیش برای فصل جدید به چین فرا خوانده شد. او پانزدهم آذرماه دوباره به پکن بازگشت و از اول دی‌ماه نیز پس از پایان دوران قرنطینه، تمرینات خود را با تیم بایک موتور آغاز کرد، اما بازهم با بدشانسی عجیب مواجه شده و مشخص نیست اولین بازی خود برای بایک موتور را بالاخره چه زمانی انجام خواهد داد.

آن‌طور که فدراسیون والیبال اعلام کرده همزمان با شروع موج جدید ویروس کرونا در کشور چین، محدودیت‌های تازه‌ای از سوی دولت این کشور به اجرا درآمده است که تعطیلی فعالیت‌های ورزشی از جمله آنهاست. به همین دلیل لیگ والیبال چین که قرار بود از  بیست‌وچهارم دی‌ماه به صورت متمرکز آغاز شود، دوباره به تعویق افتاد و هنوز تاریخی برای شروع آن اعلام نشده است.

این طلسم عجیب باعث شده تا کاپیتان تیم‌ملی والیبال ایران نزدیک به 20 ماه بدون بازی باشگاهی باشد و در سه‌سال میلادی متوالی یعنی 2019، 2020 و 2021 به خاطر قرارداد داشتن با باشگاه چینی نتواند برای تیم دیگری هم به میدان برود.

در سالی که قرار است المپیک برگزار شود، مشخص نیست سعید معروف بالاخره می‌تواند برای بایک موتور به میدان برود یا این طلسم آنقدر ادامه دارد که یکی از برترین پاسورهای جهان را به سمت لیگ دیگری در دنیا می‌کشاند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.