زنان ورزشکار در تله یک زورگیر خشن

این سارق در پارک‌ها به دنبال سوژه خود می‌گشت

هدفش فقط زنان بود. آن هم زنان ورزشکار؛ در پارک‌ها می‌گشت سوژه‌های خود را هنگام ورزش پیدا می‌کرد. بعد از آن نیز با سلاح سراغ آنها می‌رفت و نقشه یک زورگیری خشن را اجرا می‌کرد. این زورگیر خشن که با تهدید سلاح سرد از زنان ورزشکار در پارک‌ها زورگیری می‌کرد، درنهایت از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد.

پانزدهم آذرماه‌ سال‌جاری کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران سارق مسلحی را در پرونده سرقت مسلحانه دستگیر کردند. تحقیقات درباره این پرونده ادامه داشت. همچنین مجرم نیز تحت بازجویی قرار گرفت. ولی اصرار داشت که نقشی در سرقت مسلحانه نداشته و بی‌گناه است.

با این حال، تجسس‌ها در این‌باره ادامه یافت. حین تحقیقات پلیسی، پرونده‌های مشابه دیگری مبنی بر زورگیری از زنان و مردان در خیابان‌های خلوت و پارک‌ها به کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد. زمانی که تیم تجسس این شکایت‌ها را بررسی کردند، در پایش اطلاعات به دست آمده، فرضیه یکی‌بودن متهم پرونده‌ها قوت گرفت.

اکثر مالباختگان زنان ورزشکار بودند. آنها هنگام پیاده‌روی و ورزش در پارک توسط سارقی با تهدید سلاح سرد اموال‌شان از قبیل تلفن همراه و طلا سرقت شده بود. پنج نفر از زنان ورزشکار، سارق مسلح را شناسایی کردند و گفتند که متهم پرونده‌شان مسلح بوده است.

سرهنگ کارآگاه «احمد نجفی» معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: «متهم به ناچار در ادامه تحقیقات تکمیلی به جرم ارتکابی اعتراف کرد. همچنین متهم برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.