ادامه فصل جنجالی پایتخت در نوروز 1400

خبر هیجان‌انگیز سیروس مقدم درباره پایتخت

سیروس مقدم، کارگردان سریال «پایتخت» از ادامه ساخت پایتخت 6 برای نوروز 1400 خبر داده است.

شهروندآنلاین: در شرایطی که در چند هفته اخیر اخبار حوزه تلویزیون در سایه خبر منتفی‌شدن تولید سری هفتم سریال «پایتخت» بود، در هفته اخیر اتفاقاتی رخ داده که به نظر می‌رسد می‌توانند همچنان امیدواری‌ها به ادامه تولید این سریال پربیننده را زنده نگه دارند.

بعد از اینکه محسن تنابنده، بازیگر نقش نقی معمولی و صاحب ایده اولیه این سریال، در برنامه هم‌رفیق، خطاب به شهاب حسینی با نوعی امیدواری درباره «پایتخت 7» صحبت کرد، حالا سیروس مقدم، کارگردان مجموعه پایتخت نیز از احتمال ادامه این سریال می‌گوید. این در حالی است که پیشتر، یعنی چند هفته پیش، زمانی که شایعاتی مبنی بر ساخت «پایتخت 7» منتشر شده بود، محسن تنابنده اعلام کرده بود که برای سال جدید عوامل سریال «پایتخت» بازنخواهند گشت. رسانه‌ها همچنین انتشار اخباری مبنی بر درخواست یک دستمزد نامتعارف از سوی محسن تنابنده را نیز به بی‌میلی او نسبت به ادامه حضور در پایتخت مربوط می‌دانستند.

خبر هیجان‌انگیز

اما حالا بعد از این فعل و انفعالات که سکوتی حدودا یک هفته‌ای حاصل آن بود، به نظر می‌آید که خبری در راه است. ریشه این امیدواری‌ها هم به فضای مجازی فارسی باز می‌گردد که از ساعاتی پیش به شدت تحت تأثیر خبر هیجان‌انگیز سیروس مقدم درباره «پایتخت» قرار گرفته است.

بنا به اخبار منتشرشده درباره این موضوع که بیشتر به نقل از ایران آرت نقل شده، ظاهرا سیروس مقدم، کارگردان «پایتخت» از ادامه ساخت پایتخت 6 برای نوروز 1400 خبر داده و گفته که قسمت‌های باقی‌مانده و ساخته‌نشده سریال «پایتخت 6» که نوروز 1399 ساخته شد، در نوروز 1400 روی آنتن خواهد رفت. سیروس مقدم همچنین گفته که فیلمبرداری این قسمت‌های باقی‌مانده سریال از اوایل بهمن آغاز می‌شود.

خبر تولید قسمت‌های باقی‌مانده از سری ششم «پایتخت» در شرایطی منتشر می‌شود که بعد از جنجال‌های ایجادشده درباره مسائل مضمونی «پایتخت 6» و سپس نمایش سکانس حاشیه‌ساز ادای دین سازندگان سریال به یک فیلم معروف و محبوب پیش از انقلاب که جنجال‌ها را به اوج رساند و باعث شد رئیس سازمان صداوسیما از نفوذ ستون پنجم دشمن به این سریال سخن بگوید(!)، به نظر می‌رسید که کل سریال «پایتخت» و حداقل بخش‌های باقی‌مانده از سری پرحاشیه ششم از دستور کار سازمان صداوسیما خارج شده باشد، به‌خصوص که در جریان بحران‌های سال گذشته محسن تنابنده نیز از ترک همکاری با صداوسیما سخن گفته بود. اما حالا سیروس مقدم با ادعای تولید قطعی ادامه فصل ششم این سریال طرفداران «پایتخت» را یک بار دیگر امیدوار کرده است.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.