100میلیون تماشاگر پای آوازخوانی محسن یگانه!

رکوردشکنی شگفت‌انگیز محسن یگانه

تماشاگر صد میلیونی در یوتیوب که در ایران فیلتر است، توجهات فراوانی به سوی محسن یگانه جلب کرده است

در روزهای اخیر فضای رسانه‌ای موسیقی ایران تحت‌تأثیر خبر صد میلیونی‌شدن محسن یگانه بوده است. این یعنی که قطعه «بهت قول می‌دم» محسن یگانه که ویدیوی آن از اواخر سال ۲۰۱۶ در سایت یوتیوب بارگذاری شده، تاکنون ۱۰۰میلیون تماشاگر داشته و این اتفاق باعث ثبت رکوردی عجیب شده است!

آغاز ماجرا

ماجرا از آنجا آغاز شد که گفته شد اجرای آهنگ «بهت قول می‌دم» محسن یگانه در شبکه یوتیوب تاکنون بیش از ۱۰۰میلیون بار تماشا شده است. این موضوع که عنوان پربازدیدترین ویدیوی ایرانی را برای این قطعه به ارمغان آورده، با واکنش‌های مثبت فراوانی روبه‌رو شده است. به‌خصوص اگر درنظر آوریم که یوتیوب در ایران فیلتر است و مردم ایران بیشتر برای تماشای ویدیو ناچار به استفاده از فیلترشکن یا استفاده از سرویس‌های مشابه داخلی هستند، در نتیجه بازدید بالای ویدیوی محسن یگانه که نشان از مخاطبان جهانی این نماهنگ دارد، در فضای رسانه‌ای ایران با استقبال مواجه شده است.

واکنش یگانه

اما رکوردشکنی قطعه «بهت قول می‌دم» با شادمانی خود آقای خواننده نیز مواجه شده است.
محسن یگانه که طی ماه‌های اخیر در فضای مجازی- و حتی فضای تولید- کم‌کارتر از همیشه بوده، در جدیدترین پست اینستاگرامی‌اش از بازدید ۱۰۰میلیونی قطعه پرطرفدار «بهت قول می‌دم» خبر داده است.
این خواننده که در ماه‌های اخیر به واسطه مسائلی مانند شایعه مهاجرت و در کل نحوه حضورش در ایران صحبت‌ها و حرف و حدیث‌های فراوانی مطرح بوده، در اینستاگرام نوشته: «۱۰۰میلیون بازدید، اونم فقط تو یوتیوب که اینجا فیلتره!… تلویزیون هم که ساز نشون نمی‌ده و یه بارم پخشش نکرد… تا اونجایی که یادمه تو این چندسال این آهنگ انتخاب هیچ هیأت داورانی هم نبوده… اما خودم هر دفعه که از این ۵۳هزار کامنت چند تاشو می‌خونم و می‌بینم، بیشتر کامنت‌ها غیرایرانی هستند و اینقدر ابراز علاقه به زبان پارسی داشتن، و این گروه و صدای همخوانی شما و حس و حال کنسرت رو دوست‌داشتن، به ایرانی‌بودنم افتخار می‌کنم».

به گزارش خبرگزاری مهر، یگانه همچنین از کارهای جدیدش هم خبر داده است: «راستی شهر خاکستری میکسش داره تموم میشه و به زودی پخشش می‌کنیم، «تو خوب» هم کاراش انجام شده، می‌دونم دیر شد»!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.