حمله محمود فکری به داور دربی

سرمربی استقلال معتقد است اگر اشتباهات داور نبود، این تیم می‌توانست برنده دربی باشد

محمود فکری انتقادات فنی را بعد از دربی 94 قبول نکرده و بیشتر مشکلات تیمش را به گردن داور انداخته است.

محمود فکری، سرمربی استقلال پس از اینکه تیمش در لحظات پایانی توانست با گل مهدی قائدی یک امتیاز از دربی 94 دشت کند، درباره اتفاقات این مسابقه صحبت کرد.

پنالتی گرفته می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد

جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. بازیکنان استقلال با تمام وجود و توان تلاش کردند و زحمت کشیدند. می‌توانستیم بازی را ببریم. گل زودهنگام باعث شد یک مقدار استرس بگیریم، اما در همان نیمه اول روند خوبی را داشتیم و شاید متأسفانه پنالتی‌ که اتفاق افتاد و گرفته نشد، می‌توانست روند بازی را عوض کند. استرس آقای کرمانشاهی و قضاوت در اولین دربی خود، باعث عصبی شدن ما و تیم‌مان شد. موقعیت‌های زیادی روی هر دو دروازه ایجاد شد. از تک‌تک بازیکنانم تشکر می‌کنم که تا آخرین لحظه تلاش کردند. یک گل آفساید زدیم و بعد از آن هم به گل دوم رسیدیم. این شخصیت تیم ما را نشان می‌دهد. ان‌شاءالله این شخصیت خود را حفظ کنند و ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

سیدجلال باید اخراج می‌شد، نه غلامی

ما با وارد کردن دیاباته دنبال تهاجمی‌بودن تیم‌مان بودیم. پرسپولیس هم دنبال گل بود. در نهایت کم‌تجربگی یا اعتمادبه‌نفس بالا تیم ما را به هم ریخت. در دربی در اکثر مواقع تیمی که در صدر جدول شرایط بهتری دارد، در بازی بهتر نیست. نگرفتن آن پنالتی هم وضعیت را به هم ریخت. در بازی فولاد نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاد که پنالتی نگرفتند. بازی با ماشین‌سازی پنالتی نگرفتند و به بازیکن ما پنالتی ندادند. در این بازی هم گفتند توپ به دست ما خورده است. اینجا هم اعتراض می‌کنند عارف غلامی باید اخراج شود. مگر هر خطایی اخراج دارد؟ سیدجلال حسینی باید در نیمه اول و دوم کارت می‌گرفت. چندین بار به آقای کرمانشاهی در لیگ یک و دوم گفتم تو را به خدا با ما مهربان باشد. نمی‌دانم چرا داوران به این شکل علیه ما سوت می‌زنند. یک کارشناسی وابسته به جایی است و می‌گوید خطایی نبوده است.

می‌توانستیم با همان یک گل برنده دربی باشیم

کارشناسان برای اینکه نظارت بازی‌ها را بگیرند، به نفع داورها قضاوت می‌کنند. در این ۱۰ بازی اکثر بازی‌ها بر ضرر ما بوده است. ما برای تیم داوری آرزوی موفقیت داریم. باز هم از تک‌تک بازیکنانم تشکر می‌کنم که شخصیت لازم را دارند و بازنده نبودند. ما می‌توانستیم با همان یک گل هم پیروز این مسابقه شویم.

بازیکنان پرسپولیس، بازیکن ما را مسخره می‌کردند!

اینکه بازیکنان آنها بازیکن ما را مسخره می‌کردند، در شأن باشگاه پرسپولیس است؟ سروصدای ما به خاطر اشتباهات داوری بود. داوری به ضرر ما بود و برایمان پنالتی گرفته نشد. باید به سیدجلال کارت زرد داده می‌شد. داور بالای ۱۰، ۱۵ خطا به ضرر ما گرفت. اگر ما سروصدا کردیم به حق بود. پرسپولیسی‌ها دیدند با شلوغ‌کاری، سروصدا و جنجال به نتیجه می‌رسند. حتی بازیکن‌شان ما را مسخره کرد. آن موقع نمی‌توانستند بازیکن خودشان را کنترل کنند؟  این رفتار در شأن این باشگاه بود؟ اگر ما حرف بزنیم ایراد دارد؟ بله، باشگاه استقلال شخصیت بالایی دارد و به هر حال انتظار می‌رود یک جاهایی توقع چیز دیگری باشد.

بعد از بازی همه کارشناس می‌شوند

شرایطی و انگیزه‌ آقای نادری ما را متقاعد کرد تا از او استفاده کنیم. من در مجموع از ایشان راضی هستم و با توجه به آسیب‌دیدگی بازی کرد. آقای میلیچ هم تمرین می‌کند و هر وقت نیاز باشد و تشخیص بدهیم از او استفاده می‌کنیم. بعد از بازی همه کارشناس می‌شوند. اگر در حین بازی تشخیص دهید و تاکتیک مناسب را اتخاذ کنید، مهم است. اینکه همه بعد از بازی از داخل و خارج کارشناس شدند و انتقاد می‌کنند، جالب است. فکر می‌کنم هر کس به وظیفه خود عمل کند بهتر است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.