قهر یحیی، پلیس را به باشگاه پرسپولیس کشاند!

اختلافات میان یحیی گل‌محمدی و مهدی رسول‌پناه به تجمع هواداران مقابل باشگاه و بازداشت چند نفر منجر شد

درگیری لفظی سرمربی و برخی مدیران باشگاه پرسپولیس که بعد از دربی شروع شد، به اتفاقات تلخی منجر شده است؛ امروز هواداران مقابل باشگاه تجمع کردند و پای پلیس هم به مجموعه باز شد.

بعد از تساوی 2 بر 2 استقلال و پرسپولیس در دربی پایتخت یحیی گل‌محمدی در نشست خبری با چهره‌ای عصبانی حضور یافت و صحبت‌هایی را بر زبان آورد که عجیب بود. او 48 ساعت به وزیر ورزش فرصت داد تا مهدی رسول‌پناه، مدیرعامل سابق باشگاه را که هنوز در هیأت مدیره حضور دارد، از کار برکنار کند. یحیی تهدید کرد که اگر این اتفاق نیفتد، عواقبش برعهده مدیران است و هیچ مسئولیتی را بر عهده نمی‌گیرد.

سرمربی پرسپولیس همچنین روز گذشته نیز به محل تمرین تیمش نرفت و دستیارانش تیم را تمرین دادند و تمرین امروز تیم را نیز تعطیل اعلام کرد! اتفاقی که باعث شد تا هواداران ناراضی پرسپولیس خودشان دست به کار شوند و در حمایت از سرمربی اقدام کنند.

از این‌رو صبح امروز حدود 100 پرسپولیسی طبق قرار قبلی خود در فضای مجازی، مقابل باشگاه پرسپولیس گرد هم جمع شدند. آنها خواستار اخراج مهدی رسول‌پناه از هیأت مدیره باشگاه و حمایت مدیران پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی بودند. این تجمع با حضور نیروی انتظامی ساعت 12:30 به پایان رسید و گزارش‌های غیررسمی حاکی از بازداشت یکی از هواداران است.

جالب اینکه هیچ یک از مدیران باشگاه حاضر به گفت‌وگو با معترضان پرسپولیسی نبودند. آنها قصد داشتند به مقابل وزارت ورزش نیز بروند که متفرق‌کردن از سوی نیروی انتظامی، مانع از این اتفاق شد.

حال به نظر می‌رسد پرسپولیس که از نظر نتیجه‌گیری در هفته‌های گذشته وضعیت خوبی نداشته، در جنگ‌های داخلی نیز رکورددار شود. اختلافات مدیران با یحیی گل‌محمدی بالا گرفته و هواداران نگران آینده این تیم است. پرسپولیس چند روز دیگر یک مسابقه حساس دیگر با فولاد خوزستان دارد که با ادامه این روند ممکن است این بازی را نیز از دست بدهد.

از طرفی شایعاتی درباره کنار رفتن گل‌محمدی از پست سرمربیگری پرسپولیس هم وجود دارد که اگرچه مدیر رسانه‌ای باشگاه این شایعات را تکذیب کرده، اما ممکن است طی روزهای آینده جنجال‌های بزرگ‌تری را نیز شاهد باشیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.