رکورد دارِ حکم سرپرستی!

افشین داوری در ادامه حضور در فدراسیون‌های مختلف این‌بار سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری شد

بدون شک افشین داوری را می‌توان یکی از پدیده‌های ورزش ایران نامید؛ کسی که در 5 فدراسیون به عنوان سرپرست فعالیت و در انتخابات 5 فدراسیون نیز شرکت کرده است!

از چندی پیش با توافق وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و در راستای برگزاری بی‌طرف انتخابات فدراسیون‌ها، قرار بر این شد بعد از پایان دوره چهار ساله رئیس هر فدراسیون برای برگزاری انتخابات یک سرپرست از سوی وزارت ورزش انتخاب شود. این روند که البته قبل‌تر نیز به صورت موردی وجود داشت و به دلیل برکناری یا استعفای رئیس فدراسیون رخ می‌داد، این روزها بیش از قبل به چشم می‌آید.

افشین داوری که کارمند وزارت ورزش است و در این وزارتخانه سمت‌های مختلفی ازجمله مدیرکل امور باشگاه‌ها داشته، به‌شدت در سال‌های اخیر به دنبال تصدی ریاست یک فدراسیون است. وزارت ورزش هم به شکل عجیبی برای سرپرستی فدراسیون‌های ورزشی به او اعتماد می‌کند؛ در حالی که داوری نشان داده جواب این اعتماد را به خوبی نمی‌دهد و به فدراسیونی که پای می‌گذارد، سودای ریاست در آن را در سر دارد.

او روز چهارشنبه از سوی وزارت ورزش به عنوان سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری منصوب شد و هیچ بعید نیست که چند ماه بعد داوری به عنوان یکی از کاندیداهای انتخاباتی همین فدراسیون ثبت‌نام کند و برای رقابت پا به عرصه انتخابات بگذارد.

بد نیست به سابقه داوری نگاهی بیندازیم. او به جز یک دوره ریاست در فدراسیون دوومیدانی که به پایان هم نرسید، در فدراسیون‌های بوکس، والیبال، ناشنوایان و حالا دوچرخه‌سواری سابقه سرپرستی دارد. از سوی دیگر این مدیر ورزشی در انتخابات 5 فدراسیون شرکت کرده که ناکام و دست خالی مجمع را ترک کرده است؛ کاراته، ژیمناستیک، والیبال، دوومیدانی و بوکس.

شاید سوال خیلی از اهالی ورزش از داوری این باشد که او بالاخره در کدام حوزه تخصص دارد؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.