دستور مهم روحانی برای خرید واکسن خارجی کرونا

رئیس‌جمهوری به سه وزیر دستور داد علاوه بر ساز و کار کواکس، واکسن کرونا تهیه کنند

رئیس‌جمهوری در پاسخ به نامه سازمان نظام پزشکی درباره خرید واکسن خارجی کرونا، به سه وزیر دستور داد خارج از ساز و کار کووکس، واکسن کرونا تهیه کنند

سه روز پیش روسای سه رکن سازمان نظام پزشکی و رئیس مجمع انجمن‌های علمی در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری خواستار به کارگیری تمام مساعی دولت برای تهیه واکسن مطمئن و مورد تأیید مراجع علمی از طرق مختلف با استفاده از همه ظرفیت‌های بخش‌های دولتی و خصوصی شدند.

دیروز سازمان نظام پزشکی، تصویر پاسخ رئیس‌جمهوری به این نامه را منتشر کرده است.

در این نامه که با امضای محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری خطاب به وزرای بهداشت، کشور و رئیس کل بانک مرکزی نوشته شده، آمده است: «اولویت اول دولت در مسأله کرونا در شرایط فعلی تهیه فوری واکسن از خارج و شروع سریع واکسیناسیون، طبق برنامه سند مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا علاوه بر اقدامات در چارچوب کوواکس که انجام شده است، ضروری است همه تلاش‌ها برای خرید واکسن انجام شود. البته همزمان برای تولید واکسن داخلی نیز کمک‌ها ادامه یابد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
۱ دیدگاه
  1. محمد می‌گوید

    مگر مقام معظم رهبری با کمال افتخار ازتولید کنندگان واکسن کرونای ایرانی نام نبردند؟ وبطور قطع ویقین مردم از واکسن خارجی استقبال نخواهند کرد .حالا چرا سازمان نظام پزشکی با عجله خواستار خردید واکسن است جای سوال است .وقطعا دستهایی در کار است که این افتخار نصیب بیگانه شود ونه خودی البته عزت دست خداست وبه هر کس که بخواهد عنایت می کند وهیچوقت آفتاب در زیر ابر نمی ماند . همانها که تولید واکسن کرونای ایرانی را نزدیک به سه ماه عقب انداختند قطعا نخواهند تواست با فوت خود چراغ عظمت انقلاب اسلامی وجوانان فداکار آن را خاموش کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.