یک روز فوتبالی با نبرد 4 مدعی؛ از پای تلویزیون تکان نخورید!

فردا چهار تیم مدعی لیگ برتر، دو دیدار جذاب و حساس را در تبریز و تهران برگزار خواهند کرد

در یک روز وسط هفته هواداران فوتبال در ایران 180 دقیقه پای تلویزیون میخکوب خواهند شد تا شاهد نمایش سرخابی‌ها برابر دو رقیب قدرتمند باشند.

بعد از دربی جذاب و پرتنش 94 حالا استقلال و پرسپولیس بار دیگر یک بازی حساس را پیش‌رو خواهند داشت. فردا و در آخرین روز هفته یازدهم لیگ برتر استقلال در تبریز میهمان تراکتور خواهد بود؛ تراکتوری که با مسعود شجاعی روزهای نسبتا بهتری را بعد از بحران ابتدای فصل پشت‌سر می گذارد. استقلالی‌ها نیز که با تساوی در دربی صدر جدول را از دست دادند، حالا به دنبال بازپس‌گیری این جایگاه هستند؛ جایگاهی که می‌تواند محمود فکری و تیمش را از فشار انتقادات همچنان در امان نگه دارد.

دیدار جذاب و حساس تراکتور و استقلال از ساعت  14و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می‌شود و تیم میزبان هم قطعا به دنبال گرفتن سه امتیاز این بازی خواهد بود تا خودش را در کنار استقلال در جدول 19 امتیازی ببیند.

استقلال که هم در خط حمله و هم در خط دفاعی در این فصل آماده نشان داده، برابر تراکتوری قرار می‌گیرد که نشان داده سخت گل می‌خورد. جدال رشید مظاهری با تیم سابق خود که با دردسرهای زیادی برای این بازیکن در ابتدای فصل هم همراه بود، در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

علاقه‌مندان به فوتبال احتمالا فرصت زیادی برای استراحت بین دو بازی حساس فردا نخواهند داشت، چون پرسپولیس نیز از ساعت 16و 40 دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خواهد بود. سرخپوشان که بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا در هیچ دیداری به پیروزی نرسیدند و 4 تساوی متوالی را در لیگ برتر کسب کردند، برای سروسامان‌‌دادن به وضعیت خود نیاز مبرمی به پیروزی دارند. با این حال جواد نکونام با فولاد نشان داده برابر تیم‌های بزرگ رقیب سرسختی است. فولادی‌ها که تنها باخت استقلال در این فصل را رقم زده‌اند، این‌بار به دنبال شکست‌دادن پرسپولیس به‌عنوان اولین تیم در لیگ بیستم هستند.

فولاد هم پرسپولیس وضعیت خوبی در جدول ندارد و بعید نیست که برای رسیدن به سه امتیاز وارد زمین شود و خیلی احتیاط را در دستور کار نداشته باشد.

جدا از وضعیتی که دو تیم در جدول دارند، قرارگرفتن جواد نکونام به‌عنوان بازیکن سابق استقلال برابر پرسپولیس نیز در نوع خود جالب توجه است. البته مهدی هاشمی‌نسب، بازیکن اسبق سرخابی‎ها نیز دستیار او در فولاد است و تقابل او با گل‌محمدی و تیمش هم جالب به نظر می‌رسد.

یحیی گل‌محمدی که با چند بازی کمتر تیمش را در رده دهم جدول می‌بیند، این روزها علاوه بر فشارها و انتقادها حتی شایعه برکناری خود را هم از گوشه و کنار می‌شنود. تیمی که در 4سال اخیر قهرمان لیگ برتر شده، قطعا هواداران خیلی طاقت قرارگرفتنش در رده‌های میانی جدول را ندارند.

به هرحال یک روز جذاب فوتبالی در پیش است و باید دید بعد از این دو دیدار حساس فردا شب جدول لیگ برتر چقدر دستخوش تغییر خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.