تمدید تفاهم‌نامه همکاری میان هلال‌احمر ایران و وزارت بهداشت سیرالئون

دکتر همتی، رئیس جمعیت هلال‌احمر با وزیر بهداشت عمومی کشور سیرالئون دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ در این دیدار بر لزوم ارایه خدمات تخصصی در مرکز درمانی هلال‌احمر ایران در سیرالئون تأکید و همچنین توافق شد تا تفاهم‌نامه همکاری میان جمعیت هلال‌احمر ایران و وزارت بهداشت سیرالئون که از سال ۲۰۱۷ تمدید نشده بود، مجدد تمدید شود.
براین اساس جمعیت هلال‌احمر ایران می‌تواند نسبت به نوسازی تجهیزات، راه‌اندازی بخش تخصصی از جمله زنان و زایمان و همودیالیز در این مرکز درمانی اقدام کند.
همچنین در تداوم این همکاری‌ها مقرر شد طرفین براساس پیش‌نویس یادداشت تفاهم‌نامه‌ای که تا دوشنبه هفته‌ جاری تبادل می‌شود، نظرات تخصصی خود را برای گفت‌وگوهای بیشتر روی این تفاهم‌نامه ارایه کنند تا بتوانند نقش موثری در ارایه خدمات داشته باشند.
بخش‌های تخصصی زنان و زایمان، همودیالیز و خدمات مادر و کودک از جمله موضوعات مورد نیاز وزارت بهداشت سیرالئون در فریتاون برای ارایه خدمات است که در این تفاهم‌نامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
در این دیدار وزیر بهداشت عمومی سیرالئون با تقدیر از کمک‌های هلال‌احمر به کشور سیرالئون گفت: «سفر رئیس جمعیت هلال‌ ایران به این کشور در زمان مناسبی انجام شده است؛ در واقع خدماتی که هلال‌احمر ایران در این مرکز ارایه می‌کند به همراه ارتقای آنها، در تداوم همکاری‌ها مفید خواهد بود و کمک بزرگی به مردم این کشور است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.