نام جدید جام حذفی: جام درگیری!

از بلوای خطیبی در تبریز تا هُل‌دادن فراز توسط منصوریان

رقابت‌های مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی در حالی برگزار شد که در جریان بازی‌ها اتفاقات عجیبی رخ داد؛ درگیری‌هایی که ازقضا بیشتر در مسابقات پخش مستقیم تلویزیون اتفاق افتاد و باعث تعجب بسیاری از اهالی فوتبال شد.

ماجرای اول به دیدار ماشین‌سازی و پرسپولیس برمی‌گردد که رسول خطیبی، سرمربی تیم تبریزی، بعد از گرفتن یک پنالتی به ضرر تیمش همه کار انجام داد تا اخراج شود؛ اتفاقی که بعد از وقفه 10 دقیقه در بازی رخ داد. او می‌خواست تیمش را بیرون بکشد، اما بعد از مهار پنالتی توسط حامد لک برای پرسپولیسی‌ها و داور خط و نشان کشید و به سمت سکوها هدایت شد.

از سوی دیگر در بازی گل ریحان و استقلال هم محمد نصرتی که روی نیمکت تیم دسته اولی حضور داشت، بعد از دریافت گل دوم در وقت‌های اضافه بشدت به داور معترض شد و بعد از چند دقیقه از کنار زمین اخراج شد.

در جم کار حتی به درگیری فیزیکی هم کشید. رعایت‌نکردن بازی جوانمردانه توسط بازیکنان ذوب‌آهن، در شرایطی که بازیکنان حریف در نیمه اول در موقعیتی خوب اقدام به فیرپلی کرده بودند، باعث اعتراض کادرفنی پارس‌جنوبی شد. حین اعتراض کمالوند و جروبحث او با منصوریان، سرمربی ذوب‌آهن به یک‌باره همتای خود را هُل داد! در ادامه منصوریان حتی به یکی، دو تن از اعضای کادر فنی پارس‌جنوبی هم ضربه زد تا جنجال کنار زمین کامل شود.

در دیگر بازی جام حذفی بین خیبر خرم‌آباد و سپاهان با وجود این‌که بازی یکطرفه بود، امیر قلعه‌نویی با واکنش‌هایی در حین مسابقه و پایان بازی از سوی حریف مواجه شد. خادمی، سرمربی تیم دسته دومی خیبر، در پایان بازی مصاحبه تندی علیه قلعه‌نویی انجام داد: «قلعه‌نویی حرف زد، سرپرست ما اعتراض کرد. او نباید به قومیت ما توهین می‌کرد. من هم بودم جوابش را می‌دادم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.