طلسم دوماهه پرسپولیس شکسته شد

پرسپولیس بعد از نزدیک به دو ماه موفق شد یک بازی را با برد به پایان برساند

پرسپولیس بعد از تساوی‌های پی‌در پی در رقابت‌های لیگ برتر مدت زیادی در حسرت پیروزی مانده بود، شاگردان یحیی گل‌محمدی اما امروز مقابل فولاد پیروز شدند و امتیازات خود را به عدد 15 رساندند.

در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان بود که این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک پرسپولیس به پایان رسید. برای پرسپولیس در این دیدار مهدی عبدی در دقیقه ۲۹ و احمد نوراللهی در دقیقه ۷۴ گلزنی کردند و برای فولاد پرییرا در دقیقه ۶۳ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار پرسپولیسی‌ها سعی داشتند با طراحی حملاتی از سمت چپ دروازه فولاد را با خطر روبه‌رو کنند که این حملات به خطر جدی منجر نشد. یک بار سعید آقایی با عبور از مدافع مقابلش و در ادامه احمد نوراللهی و وحید امیری حرکاتی از سمت چپ را ترتیب دادند که منجر به شوت‌زنی به سمت دروازه فولاد نشد.

در دقیقه ۲۷ با استفاده  از یک ضربه کرنر، پاتوسی توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد و در ادامه کولی بالی قصد داشت با یک ضربه سر دروازه را باز کند، اما توپ به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت که در ادامه هم این فرصت از دست رفت.

دو دقیقه بعد اما احسان پهلوان از سمت چپ توپ را روی دروازه فولاد ارسال کرد و پس از برگشت توپ توسط مدافع فولاد، مهدی عبدی در موقعیت شوتزنی قرار گرفت و این بازیکن جوان با پای راست دروازه را باز کرد.

در نیمه دوم باز هم قرمزپوشان زمین، بازی را هجومی آغاز کردند و سعی داشتند باز هم دروازه حریف را باز کنند. در دقیقه ۶۰ روی ارسال پاتوسی توپ به درون محوطه جریمه پرسپولیس به محمدحسین کنعانی‌زادگان برخورد و داور خطای هند او را اعلام کرد. در ادامه در دقیقه۶۳ پرییرا با استفاده از این ضربه پنالتی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

بعد از اعلام این ضربه پنالتی کنعانی‌زادگان و نیمکت‌‌نشینان پرسپولیس به شدت به داور مسابقه اعتراض کردند که در نهایت داور گل‌محمدی و مطهری را با کارت زرد جریمه کرد. از طرف نیمکت مقابل هم اعتراض‌هایی انجام شد که در این بین داور به مهدی هاشمی‌نسب کارت زرد نشان داد.

در ادامه و در دقیقه ۷۴ روی ارسال امید عالیشاه توپ به وحید امیری رسید، شوت چکشی این بازیکن در دهانه دروازه  به نوراللهی رسید و این بازیکن توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

پرسپولیس با این پیروزی در حالی که دو بازی معوقه دارد، 15 امتیازی شد و در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت. اتفاقی که سرخ‌ها را به کورس قهرمانی برمی‌گرداند و حالا آنها امیدوارند با موفقیت در دو بازی عقب‌افتاده دوباره به تیم‌های بالانشین بپیوندند. فولاد نیز با 15 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.