وقتی بازیگر محبوب میکروفون به دست می‌گیرد!

پیش‌فروش آلبوم «هزار هیچ» به خوانندگی حامد بهداد آغاز شد

پیش‌فروش اولین آلبوم شخصی حامد بهداد در سایت بیپ تونز و تیکوک آغاز شد و از دهم بهمن نیز نسخه دیجیتال و فیزیکی آن در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

شهروندآنلاین: چند روز بعد از انتشار خبر خوانندگی حامد بهداد و انتشار اولین آلبوم موسیقی این خواننده- بازیگر، پیش‌فروش اولین آلبوم شخصی حامد بهداد آغاز شد. این آلبوم موسیقی که «هزار هیچ» نام دارد، از امروز، اول بهمن ماه در سایت بیپ تونز و تیکوک آغاز می‌شود. آلبوم «هزار هیچ» که کلام تمام قطعاتش از حافظ است، از دهم بهمن ماه به شکل دیجیتال و فیزیکی نیز در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

آلبوم بهترین‌ها

درباره آلبوم «هزار هیچ» گفته می‌شود که حامداد بهداد در این آلبوم -که اولین آلبوم رسمی اوست- توانسته نوازنده‌ها و موزیسین‌های شاخص جریان موسیقی راک و آلترناتیو ایران را با خود همراه و مجموعه‌ای با هفت قطعه را آماده انتشار کند. بهداد در تولید تمام قطعات از اشعار حافظ استفاده کرده است.

حامد خواننده

در شرایطی اخبار انتشار اولین آلبوم موسیقی حامد بهداد منتشر می‌شود که باید گفت این آلبوم اولین تجربه حامد بهداد در زمینه موسیقی نیست و او پیش از این در آلبوم‌ها و کنسرت‌های گروه دارکوب به عنوان خواننده حضور داشته و همچنین قطعاتی در فضای راک و بلوز با همکاری مسعود فیاض‌زاده منتشر کرده که به نوعی هزار هیچ ادامه‌ همین فعالیت‌هاست. بهداد همچنین در آلبوم «ساعت بیست و پنج» رضا یزدانی نیز در یکی از قطعات آن آلبوم با رضا یزدانی همخوانی کرده است.

عوامل هزار هیچ

درباره آلبوم «هزار هیچ» همچنین باید گفت که حامد بهداد علاوه برخوانندگی و آهنگسازی، تهیه‌کنندگی این آلبوم را نیز بر عهده دارد. مسعود فیاض‌زاده هم آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده گیتار الکتریک ِآلبوم هزار هیچ است و دارا دارایی (گیتار باس)، درشن آنند (طبلا)، علی باغفر (درامز)، آرین میلیکیان (کیبورد)، علی اظهری (گیتار الکتریک و آکوستیک)، رضا خوشنویش (پیانو) و صنم پاشا (بک وکال) در این آلبوم نوازندگی کرده‌اند. همچنین گروه کُر فیلارمونیک ایران به رهبری علیرضا شفقی‌نژاد در تولید یک قطعه با حامد بهداد همکاری داشتند.

چگونه بخریم؟

در پایان باید گفت که برای پیش‌خرید نسخه دیجیتال آلبوم «هزار هیچ» که ضبطش از سال 1396 در استودیو پاپ آغاز شده علاقه‌مندان می‌توانند تا روز دهم بهمن از طریق سایت بیپ تونز اقدام کنند. پیش‌خرید نسخه فیزیکی و نسخه امضاشده نیز از طریق سایت تیکوک (tikook.com) مقدور است. گفتنی است که ارسال نسخه‌های فیزیکی و دانلود نسخه دیجیتال از دهم بهمن آغاز خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.