عذرخواهی مرد پرحاشیه پرسپولیس بدون استعفا!

مهدی رسول‌پناه برخلاف انتظار کادر فنی و هواداران پرسپولیس از ریاست هیأت‌مدیره استعفا نکرد

با وجود شایعات فراوان پیرامون استعفای مدیرعامل سابق و رئیس فعلی هیأت‌مدیره پرسپولیس، تنها واکنش او به اتفاقات اخیر عذرخواهی از هواداران بوده و فعلا خبری از کناره‌گیری نیست.

مهدی رسول‌پناه که تا چند ماه قبل مدیرعاملی پرسپولیس را بر عهده داشت، به علت جدایی چند بازیکن کلیدی سرخپوشان در ابتدای فصل اصلا در میان هواداران و حتی اعضای کادر فنی و بازیکنان چهره محبوبی نیست. او با وجود کناررفتن از سمت مدیرعاملی باشگاه، همچنان ریاست هیأت‌مدیره را بر عهده دارد، اما انتشار چند ویدیو از رسول‌پناه به‌شدت او را برای استعفا از پرسپولیس تحت فشار قرار داده است.

در ویدیوهایی که طی هفته‌های اخیر از مدیرعامل سابق پرسپولیس منتشر شده، او صحبت‌های تند و عجیبی علیه سرمربی و برخی بازیکنان فعلی و سابق این تیم مطرح کرده است. این ویدیوها بارها در صفحات مجازی دست به دست شده و انتقادات زیادی را نیز در پی داشته است.

حتی یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس چند باری در مصاحبه‌های خود به‌شدت به رسول پناه حمله کرده و در آخرین اظهار نظر خود او را عامل تضعیف پرسپولیس دانسته است.

در روزهای اخیر شایعه شده بود که رسول‌پناه در کنار رغبتی از هیأت مدیره پرسپولیس استعفا کرده، اما گویا خبری از استعفا نیست و او قصد دارد همچنان مقابل خواسته هواداران و کادر فنی پرسپولیس بایستد.

رسول‌پناه در اوج شایعات پیرامون استعفایش بالاخره سکوت خود را شکست و در متنی که منتشر کرده، نوشت: «متأسفانه در روزهای اخیر انتشار تقطیع‌شده ویدیوهایی از صحبت‌های بنده در جمع چند هوادار و سوءبرداشت‌ها از این صحبت‌ها به دلیل تقطیع فیلم، باعث ایجاد حاشیه و البته ناراحتی بخش بزرگی از مردم متدین و انقلابی کشورمان شده است. لازم می‌دانم از عموم مردم به‌ویژه هواداران پرسپولیس بابت این اتفاق عذرخواهی کنم از آنها بخواهم با اتحاد و همدلی، باشگاه بزرگ پرسپولیس را برای رسیدن به قهرمانی پنجم و ثبت یک رکورد دست‌نیافتنی، یاری کنند.»

رئیس هیأت‌مدیره پرسپولیس نه تنها از گل‌محمدی و بازیکنانی که نام‌شان را در این ویدیوها برده، عذرخواهی نکرده؛ بلکه ادعا کرده این ویدیوها تقطیع‌شده بوده و باعث سوءتفاهم شده است!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.