بزرگ‌ترین انتخابات اقتصادی کشور پیش رو است

نحوه واریز سود سهام عدالت از طریق سجام

مشاور اجرایی سهام عدالت اظهار کرد: «حدود ۳۰ میلیون نفر سهامدار غیرمستقیم داریم که بناست سهام آنها در شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان‌ها مدیریت شود. بعد از برگزاری انتخابات و طی مراحل قانونی اگر سهامداران سجامی شده باشند سود آنها به طور مستقیم پرداخت شده و اگر ثبت نام نکرده باشند از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری واریز می‌شود.»

شهروندآنلاین: محمدرضا پوررضایی اظهار کرد: «سامانه سجام در اختیار دارندگان سهام عدالت قرار گرفته تا خدمات مورد نیاز آنها را به شکل مستمر ارایه کند و محدودیت زمانی در مورد آن صحت ندارد.»

او افزود: «شاید بتوان گفت بزرگ‌ترین انتخابات اقتصادی کشور پیش رو است که در بیشتر استان‌ها انتخابات مجامع عمومی برگزار شده و نوبت دوم آن نیمه دوم بهمن‌ برگزار می‌شود. کسانی می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند که در سجام ثبت نام کرده باشند. در بیشتر استان‌ها زمانی که تعیین شده به این علت است که افراد بتوانند در این انتخابات شرکت کنند. اما اینکه کسی در زمان مشخصی ثبت نام کرد از مزایای سامانه بهره‌مند شود و دیگری بهره‌مند نشود صحت ندارد.»

مشاور اجرایی سهام عدالت تصریح کرد: «حدود ۳۰ میلیون نفر سهامدار غیر مستقیم داریم که بناست سهام آنها در شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان‌ها مدیریت شود. بعد از برگزاری انتخابات و طی مراحل قانونی اگر سهامداران سجامی شده باشند سود آنها به طور مستقیم پرداخت شده و اگر ثبت نام نکرده باشند از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری واریز می‌شود.»

او خاطر نشان کرد: «برای اینکه شرکت‌های استانی شکل بگیرند پنج گام باید برداشته شود؛ شرکت ثبت شود، در بورس پذیرفته، نماد آن در تابلوی بورس بازگشایی شود، انتخاب هیأت مدیره و اصلاح اساسنامه مراحلی هستند که باید طی شوند. بعد از طی این مراحل شرکت‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها عملا به عنوان متولی سهام عدالت سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند عمل می‌کنند؛ بنابراین از سهامداران خواهش می‌کنیم که در انتخابات نوبت دوم شرکت کنند.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.