مهرداد میناوند در شرایط اضطراری؛ امان از کرونا!

80درصد ریه بازیکن سابق تیم‌ملی فوتبال ایران به دلیل ابتلا به کرونا درگیر شده

پزشکان می‌گویند شرایط مهرداد میناوند وخیم است و او نیاز به دعای مردم دارد تا بتواند به زندگی برگردد.

چپ پای خوش تکنیک تیم‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 که سال‌ها در کنار بزرگانی همچون علی دایی و کریم باقری در ترکیب تیم‌ملی خوش می‌درخشید، این روزها درگیر ویروس کرونا شده است.

او زمانی به بیمارستان لاله تهران مراجعه کرده که بخش اعظمی از ریه‌اش درگیر این ویروس شده بود و با وجود تلاش پزشکان هم‌اکنون وضعیت وخیمی دارد.

دکتر امیرحسین لطفی، رئیس دپارتمان آی‌سی‌یو بیمارستان لاله درباره وضعیت میناوند می‌گوید: «متأسفانه شرایط آقای میناوند بسیار بحرانی و پرخطر هست. ما پیشرفته‌ترین اقدامات درمانی را برای او انجام دادیم. الان زیر نظر دستگاه تنفسی است و اکسیژن صددرصد به او می‌دهیم. واقعا مردم باید دعا کنند تا این اقداماتی که انجام می‌دهیم، اثر کند. اکسیژن خون او نوسان دارد. گاهی اوقات 80 می‌شود یا پایین‌تر هم می‌رود. تیم پزشکی همیشه تا آخرین لحظه اقدامات لازم را انجام می‌دهد. دیگر بقیه‌اش قسمت، تقدیر و لطف خدا و دعای مردم است که درمان‌ها اثر کند، اما متأسفانه وضعیت بسیار بحرانی است.»

با وجود تمامی شایعات، پزشک میناوند مسأله به کما رفتن او را تکذیب کرده است.

از سوی دیگر البته با دستور وزیر ورزش، فدراسیون پزشکی ورزشی هم پای کار آمده است. سلطانی‌فر در دستور خود به فدراسیون پزشکی ورزشی نوشت: «تمام اقدامات حمایتی و درمانی لازم را برای بهبودی مهرداد میناوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم‌ملی ایران انجام گیرد.»

حالا مردم ایران دست به دعا هستند تا این پیشکسوت فوتبال ایران در 45سالگی از دست ویروس کرونا جان سالم به در ببرد و بار دیگر در میان همبازیان قدیمی خود حاضر شود و البته به آغوش خانواده‌اش بازگردد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.