عکس جنجالی پزشک معالج میناوند؛ یاد عباس جدیدی بخیر!

انتشار عکسی از پزشک معالج مهرداد میناوند بالای سر او در شرایط وخیم انتقادهای زیادی را در پی داشت

عکسی که از پزشک معالج بازیکن اسبق تیم‌ملی فوتبال بالای سر تخت او باعث حمله به دکتر لطفی شد و حتی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت هم این کار را غیراخلاقی خواند.

مهرداد میناوند، بازیکن اسبق تیم‌ملی فوتبال چند روزی است به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان لاله تهران بستری شده و به گفته پزشکان حال مساعدی ندارد. درحالی که دکتر امیرحسین لطفی، رئیس دپارتمان آی‌سی‌یو بیمارستان لاله خودش بیهوشی میناوند را تأیید کرده بود، انتشار عکسی از او در حالی که کنار تخت میناوند ژست گرفته، جنجال بزرگی به پا کرد.

این عکس گویا به خاطر این گرفته شده که مصاحبه‌های پرتعداد پزشک معالج مهرداد میناوند با عکسی مرتبط روی خروجی خبرگزاری‌ها برود، اما شاید او نمی‌دانست که چندساعت بعد با عباس جدیدی مقایسه خواهد شد. جدیدی، قهرمان سابق کشتی جهان چندسال قبل و در شرایطی که از منصور پورحیدری، پیشکسوت فوتبال ایران در بخش آی‌سی‌یو عیادت کرده بود، عکسی را بالای سر او گرفت که تا چندماه به سوژه کاربران مجازی تبدیل شد و انتقادات زیادی را از او در پی داشت.

حالا هم خیلی از علاقه‌مندان به ورزش که منتظر رسیدن خبر خوش از وضعیت مهرداد میناوند هستند، به عکسی که از پزشک معالج او منتشر شده، واکنش منفی نشان دادند. کار به جایی رسید که حتی در توییتر، کیانوش جهانپور، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت این اقدام دکتر لطفی را غیراخلاقی خواند.

خانواده میناوند واکنش خاصی به این حرکت عجیب رئیس دپارتمان آی‌سی‌یو بیمارستان لاله نداشتند، اما قطعا از انتشار عکس او در چنین شرایطی و در حالت بیهوشی روی تخت بیمارستان احساس خوبی ندارند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
۱ دیدگاه
  1. اجتمانو می‌گوید

    ممنون از این مطلب کاربردی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.