آخرین وضعیت بیماری 3 پیشکسوت فوتبال

مهاجرانی و انصاریان خوب هستند، وضعیت میناوند هم پایدار شد

3 پیشکسوت ارزنده فوتبال ایران درگیر با بیماری کرونا هستند. در این بین مهرداد میناوند وضعیت وخیم‌تری دارد اما حالش بهتر شده است. علی انصاریان وحشمت مهاجرانی نیز وضعیت نسبتا مناسبی دارند.

خبر ابتلای 3 پیشکسوت ارزنده فوتبال به ویروس کرونا طی روزهای گذشته شوک بدی به مخاطبان این رشته ورزشی وارد کرده است. حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی ایران، علی انصاریان ستاره سابق تیم ملی و استقلال و پرسپولیس و مهرداد میناوند بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی به جنگ به کرونا رفته اند و در این بین میناوند اوضاع وخیم تری دارد.

مهرداد میناوند به دلیل ابتلا به ویروس کرونا شرایط حادی را تجربه کرد و تحت مراقبت‌های ویژه است. میناوند روز گذشته وضعیت حادی داشت و اخباری درخصوص به کما رفتنش هم اعلام شد. حالا پزشک معالج میناوند می‌گوید وضعیت او به حالت پایداری رسیده و قابل کنترل است.

دکترامیرحسین لطفی رئیس دپارتمان آی سی یو بیمارستان لاله تهران درخصوص آخرین وضعیت میناوند اظهار داشت: «وضعیت این پیشکسوت فوتبال ایران بهترازقبل شده است. با ادامه همین روند امیدواریم وضعیت تنفسی او خیلی بهترشده و بتوانیم با کم کردن داروها سطح هوشیاری بیمار را نیز بالا ببریم. درحال حاضر مهرداد میناوند وضعیت پایداری داشته و حالش بهتراست اما مردم و فوتبالدوستان باز هم برای بهبود این جوان ملی پوش دعا کنند.»

از سوی دیگر علی انصاریان نیز که گفته می‌شود درویژه برنامه دربی اپلیکیشن پرسپولیس از میناوند این ویروس را گرفته به خاطر مراجعه به موقع به بیمارستان و تحت نظر بودن شرایط نسبتا خوبی دارد. او باید چند روز دیگر بستری باشد و پزشکان تحت نظرش بگیرند تا بهبودی اش را به دست آورد.

همچنین حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی ایران نیز که خارج از ایران حضور دارد و درگیر با ویروس کرونا اوضاع خوبی دارد و خودش هم گفته که مردم نگران نباشند. مهاجرانی درباره وضعیتش گفته است: « از ۱۰ روز پیش به بیماری کرونا مبتلا بودم، اما خودم متوجه علائم آن نشدم تا اینکه سه روز پیش احساس کوفتگی و خستگی زیادی به من دست یافت تا جایی که اصلا نمی‌توانستم راه بروم و به همین دلیل به بیمارستان مراجعه کردم و آزمایش PCR دادم.متاسفانه تست کرونای من مثبت شد و هم اکنون در بیمارستان بستری هستم. خدا را شاکر در چند روز اخیر مجددا آزمایش دادم که پزشکان از نتیجه آن رضایت داشتند.»

وی افزود: «هنوز مشخص نشده که چند روز باید در بیمارستان بستری باشم و امیدوارم هرچه زودتر بتوانم ویروس کرونا را شکست دهم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.