شکست سوم جیمز باندِ شکست‌ناپذیر!

کرونا برای سومین‌بار اکران فیلم جدید جیمز باند را به تعویق انداخت

فیلم «زمانی برای مردن نیست» که پیشتر دوبار از رفتن روی پرده بازمانده بود، این اتفاق را برای سومین‌بار نیز تکرار کرد و عنوان داشت که در ماه اکتبر روی پرده خواهد آمد

شهروند آنلاین: اکران فیلم تازه جیمزباند که بیست‌وپنجمین فیلم جیمز باند است، برای سومین‌بار به تعویق افتاد. این‌بار نیز همه‌گیری کرونا دلیل این اقدام ذکر شده است.

خداحافظی تا 9ماه بعد

بی‌بی‌سی در گزارشی که درباره «زمانی برای مردن نیست» منتشر کرده، به اطلاعیه‌ منتشرشده در وب‌سایت این فیلم اشاره کرده که نوشته «نمایش فیلم تازه جیمزباند «زمانی برای مردن نیست» بار دیگر به تعویق افتاده و قرار است هشتم اکتبر سال‌جاری اکران آن آغاز شود».

حالا در شرایطی اکران این فیلم به 9- 10ماه بعد موکول شده که در ابتدا قرار بود فیلم جدید جیمز باند در آوریل سال گذشته (۲۰۲۰) نمایش داده شود.

زمانی برای مردن نیست

این فیلم که در آن شاهد آخرین حضور دانیل کریگ در نقش مامور مخفی ۰۰۷ هستیم، توسط کری فوکوناگا، در حد فاصل مارس تا نوامبر ۲۰۱۹ درکشورهای ایتالیا، نروژ، جامائیکا و بریتانیا ساخته شده است. رامی مالک، بازیگر برنده اسکار و لئا سیدو، هنرپیشه فرانسوی دیگر بازیگران «زمانی برای مردن نیست» هستند.

لبه پرتگاه

در شرایطی که اسپکتر، آخرین فیلم به نمایش درآمده جیمزباند در سال ۲۰۱۵ اکران شده و علاقه‌مندان این مجموعه در حال حاضر تشنه‌تر از هر زمان دیگری هستند، گفته می‌شود تأخیر در اکران این فیلم نه‌تنها به خود فیلم و کمپانی سازنده، که ضربه بزرگ‌تر و بیشتری به سینماها وارد خواهد کرد. سینماهایی که به دلیل اعمال محدودیت‌های شدید برای مقابله با همه‌گیری کرونا چندماه تعطیلی را پشت‌سر گذاشته و در انتظار فیلمی هستند که با کشاندن مردم به سینماها این رکود چندماهه را جبران کند.
بی‌بی‌سی همچنین در ادامه گزارش به درخواست اوایل هفته تعدادی از فیلمسازان سرشناس بریتانیایی از جمله دنی بویل و استیو مک کوئین اشاره کرده که در نامه‌ای به دولت بریتانیا خواستار حمایت مالی از سینماها شدند. به گفته آنها، سینماهای بریتانیا در لبه پرتگاه قرار دارند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.