ورزشکاران از 10 بهمن کرونا نمی‌گیرند!

محدودیت‌های کرونایی از 10 بهمن‌ماه به طور کامل از ورزش ایران برداشته می‌شود

فعالیت‌های ورزشی که حدود یک‌سال است به خاطر شیوع کرونا با محدودیت‌های ویژه انجام شده یا در بسیاری از موارد به حالت تعطیل درآمده، از 10 بهمن ماه دوباره آغاز می‌شود.

تا دهم بهمن‌ماه سال‌جاری در ۱۹  شهر، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد و باشگاه ورزشی سالنی و در ۱۵۷ شهر نیز صرفا باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد و باشگاه‌های ورزشی سالنی تعطیل خواهند بود، اما خبری از اعمال شدیدترین محدودیت‌های ورزشی که شامل مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی است، نیست.

طبق جدول گروه‌های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده‌اند.

طبق آخرین اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، هم‌اکنون از نظر شیوع ویروس، ۱۹ شهر نارنجی، ۱۵۷ شهر زرد و ۲۵۶ شهر آبی هستند، بنابراین دیگر هیچ شهر قرمز کرونایی در کشور وجود ندارد و شهرهایی که در مازندران قرمز بودند نیز نارنجی شده‌اند.

طبق اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در حال حاضر ۱۹ شهر کشور در وضعیت نارنجی یا سطح هشدار ۲ قرار دارند و محدودیت‌های مشاغل سطح ۳ و ۴ در آنها اجرا می‌شود؛ بنابراین استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی مجاز به فعالیت نیستند.

همچنین نقاطی که در وضعیت زرد قرار دارند، سطح شغلی ۴ در آنها محدود خواهد بود که شامل باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه‌های ورزشی سالنی است که وضعیت ۱۵۷ شهر زرد اعلام شده و شامل محدودیت‌های سطح شغلی چهارم تا پایان هفته جاری خواهند شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.