لری کینگ درگذشت

پایان کرونایی 63 سال اجرا

این مجری نامدار که بیماری‌های زمینه‌ای بسیاری چون دیابت و ناراحتی قلبی داشت، بر اثر عوارض بیماری کووید-۱۹ درگذشت.

شهروندآنلاین: لری کینگ، مجری سرشناس آمریکایی بر اثر عوارض بیماری کووید-۱۹ در ۸۷ سالگی از دنیا رفت. این مجری سرشناس در اواخر ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در بیمارستان بستری شده بود.

در بیانیه رسمی ارسال‌شده به حساب توییتر لری کینگ آمده که این مجری تلویزیونی آمریکایی که بیماری‌های زمینه‌ای بسیاری چون دیابت و ناراحتی قلبی داشت، امروز در سن ۸۷ سالگی در یک مرکز پزشکی در لس‌آنجلس درگذشته است.  گفتنی است که کینگ در سال ۲۰۱۷ به بیماری سرطان ریه مبتلا شده بود و یک بار هم در سال ۲۰۱۹ بر اثر حمله قلبی کارش به بیمارستان کشیده بود.

لری کینگ برای ۶۳ سال در رادیو، تلویزیون و رسانه‌های دیجیتال، هزاران مصاحبه انجام داده بود و جوایز و تحسین‌های جهانی او شاهدی بر استعداد بی‌نظیر و ماندگارش بود. او با برنامه «اجرای زنده لری کینگ» در شبکه سی‌ان‌ان که از سال ۱۹۸۵ تا ۲۰۱۰ در این شبکه پخش می‌شد، در سطح بین‌المللی مشهور شد. لری کینگ در 6هزار اپیزود این برنامه با رئیس‌جمهورها، سناتورها، ستارگان سینما و موسیقی و سایر افراد مشهور از نلسون ماندلا تا بیل کلینتون به گفت‌وگو نشسته بود. برنامه لری کینگ در اوج محبوبیت او هر شب بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار بیننده داشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.