همه بلیت‌های جایگاه زنان در کمتر از ۳ ساعت فروخته شد

جایگاه A6 استادیوم آزادی در بازی ایران-کامبوج یک صندلی خالی هم ندارد

در حالی‌که پیش از این اعلام شده بود بلیت‌های بازی ایران و کامبوج از مسابقات مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ هفدهم مهر به فروش می‌رسد، اما سایت فروش بلیت از ساعت ۲۲ یازدهم مهر آغاز به کار کرد و سوژه اصلی، جایگاهی به رنگ بنفش بود؛ جایی که نخستین‌بار برای زنان در نظر گرفته شد.

جایگاه ویژه زنان

ساعت تازه از ۲۲ گذشته بود که خبر رسید بلیت‌های بازی ایران-کامبوج در دسترس عموم قرار گرفته است. سایت Pin90.ir که باز شد تفاوتی اساسی با سابق داشت، آن‌هم جایگاهی بود که به رنگ بنفش در سمت راست «جایگاه‌های ویژه» قرار داشت؛ جایگاهی با حدود ۷۵۰ نفر و به قیمت ۲۰ هزار تومان برای هر صندلی تا برای نخستین‌بار زنان هم در کنار مردان صاحب صندلی و جایگاه باشند و بتوانند یک بازی فوتبال را زنده و از نزدیک در استادیوم آزادی ببینند.

برای عموم مردم و فوتبال‌دوستان، بازی تیم ملی فوتبال برابر کامبوج آنقدر اهمیت ندارد که کسی بخواهد برای خرید بلیتش سرودست بشکند، در نتیجه وقتی بقیه بخش‌های استادیوم هنوز فروش خاصی ندارند و در هر جایگاه، انگشت‌شمار صندلی‌هایی به رنگ قرمز دیده می‌شود، در کمتر از سه ساعت تمامی بلیت‌های جایگاه A6 فروخته شد.

فوتبالی‌ها خوب می‌دانند که این جایگاه (مشهور به جایگاه ۱۰) محل حضور تیفوسی‌های استقلال در بازی‌های باشگاهی است و در بازی‌های ملی و باشگاهی آسیایی هم به دلیل دسترسی‌های جداگانه، به مهمانان تیم‌های خارجی اختصاص می‌یابد. در جریان فینال لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی پرسپولیس در استادیوم آزادی،‌ همین جایگاه -البته بطور گزینشی- در اختیار بانوان قرار گرفت تا رضایت دست‌اندرکاران کنفدراسیون فوتبال آسیا تامین شود و حالا هم در اختیار همه زنان علاقه‌مند قرار گرفته است.

بنابر گفته قبلی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال، ۱۶۰۰ صندلی برای زنان در نظر گرفته شده و در صورتی‌که با استقبال مواجه شود، این عدد قابل افزایش است. حالا که بلیت‌های جایگاه اول زنان شبانه و در این زمان کوتاه به فروش رفته، شایسته است مسئولان هرچه زودتر زمان دقیق فروش جایگاه‌های دیگر را اطلاع‌رسانی کنند. اینطور که به نظر می‌رسد، سه جایگاه دیگر (A8 ،A7 و A9) هم قابلیت اختصاص به زنان را دارند تا قول وزیر ورزش عملی شود.

بازی ایران با کامبوج بازی مهمی نیست ولی پنج‌شنبه هجدهم مهر ساعت ۵ عصر اتفاق مهمی در استادیوم آزادی می‌افتد…

فروش بلیت جایگاه زنان
این تصویری است که قبل از ساعت یک نیمه‌شب دوازدهم مهر از جایگاه A6 ثبت شد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.