دو بازیکن سرخابی، برترین‌های لیگ قهرمانان آسیا

در نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد مهدی قایدی و حامد لک جزو برترین‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 قرار گرفته‌اند.

شهروند آنلاین| در آستانه برگزاری قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا 2021 سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به نظرسنجی برای انتخاب برترین‌های سال 2020 این مسابقات کرد. در این نظرسنجی مهدی قایدی مهاجم استقلال به عنوان بهترین بازیکن جوان زیر 23 سال آسیا در سال 2020 انتخاب شد. قایدی با غلبه بر مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس با کسب 24درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن جوان سال قاره کهن انتخاب شد. عبدی با کسب 21درصد آرا در رده دوم ایستاد.

قایدی با استقلال فقط تا مرحله یک‌هشتم نهایی این لیگ پیش رفت، اما هواداران این تیم او را با رأی خود به عنوان برترین بازیکن جوان مسابقات انتخاب کردند.

همچنین سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نتیجه نظرسنجی بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا 2020 را معرفی کرد. حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس با کسب 47درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا 2020 انتخاب شد. بشار رسن هافبک سابق پرسپولیس با کسب 11درصد در رده سوم ایستاد. شجاع خلیل‌زاده دیگر بازیکن سابق پرسپولیس هم با کسب یک‌درصد آرا در رده هفتم ایستاد.

لک که در ابتدای این فصل لیگ برتر به پرسپولیس اضافه شد و جای بیرانوند را درون دروازه این تیم گرفت، با واکنش های تماشایی خود توانست یکی از عوامل تأثیرگذار در صعود تیم یحیی گل‌محمدی به فینال لیگ قهرمانان باشد.

راسم قرعه کشی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا روز ۲۷ ژانویه (چهارشنبه هشتم بهمن) برگزار می شود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ ایران و نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سید یک قرعه کشی قرار دارد.

سیدبندی کامل غرب آسیا به شرح زیر است:

سید یک: پرسپولیس ایران – الدحیل قطر – الهلال عربستان – شارجه امارات – السد قطر

سید دو: تراکتور ایران – النصر عربستان – شباب الاهلی امارات – الریان قطر – الاهلی عربستان

سید سه: استقلال ایران – پاختاکور ازبکستان – الوحدات اردن – گوا هند – استقلال دوشنبه تاجیکستان

سید چهار: الشرطه عراق به همراه چهار تیم برنده دیدارهای پلی آف

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.