کیوسک 24 ژانویه؛ نگرانی از جنبش افراط‌گرایان در دنیا

مهم‌ترین رویداد‌های منعکس‌شده در روزنامه‌های مهم دنیا؛ یکشنبه 24 ژانویه 2021

نیویورک‌تایمز آمریکا به معطوف‌شدن کانون توجه به راستگرایان افراطی در شمایل آخرالزمانی با شورش به کنگره آمریکا پرداخته است؛ کسانی که در ایدئولوژی نژادپرستانه متحد هستند و با ارتباطات شبکه‌ای فراتر از مرزها مقامات شرق و غرب را نگران کرده‌اند.

شهروند آنلاین – مهم‌ترین رویداد‌های منعکس شده در سایت روزنامه‌های مهم دنیادر تاریخ یکشنبه 24 ژانویه 2021 را در ادامه می‌خوانید.

نیویورک تایمز

– نیویورک‌تایمز آمریکا به معطوف شدن کانون توجه به راست‌گرایان افراطی در شمایلی آخرالزمانی با شورش به کنگره آمریکا پرداخته است؛ کسانی که در ایدئولوژی نژادپرستانه متحد هستند و با ارتباطات شبکه‌ای فراتر از مرزها، مقامات شرق و غرب را نگران کرده‌اند. بسیاری از طرفداران افراط‌گرایی، شورش در کنگره آمریکا را یک آموزش در دنبال کردن اهداف خود برای سرنگونی دولت‌های دموکرات تلقی کردند.

– این روزنامه همچنین در گزارشی به موج بروز خودکشی در دانش‌آموزان لاس‌وگاس پرداخته که مدارس را به سمت بازگشایی سوق می‌دهد؛ البته که ربط  دادن مسلم افزایش خودکشی در نوجوانان با تعطیلی مدارس دشوار است؛ اما افزایش موارد اضطراری نیازمند مراقبت‌های سلامت روان در دوران قرنطینه قطعی است.

 

گاردین

– این روزنامه انگلیسی به نقل از هنکوک نوشته قرنطینه انگلیس حالا‌حالاها تمام شدنی نیست؛ گاردین از ابتلای موارد جدید کرونا در سرزمین‌های اشغالی حتی بعد از شروع توزیع واکسن فایزر گزارش می‌دهد.

– گاردین همچنین در دیگر گزارش‌های مربوط به کووید-19 با انتشار ویدیویی با عنوان یک فیلم ترسناک از بطن فاجعه کووید در برزیل، از یک کشتار کامل انسانی توسط ویروس در این کشور خبر داده است.

 

وال‌استریت ژورنال

– عکس یک این روزنامه اقتصادی مربوط به جبران پس‌رفت تولیدکنندگان متضرر از دوران کروناست؛ تامین‌کنندگان مواد اولیه نباید از تلاش برای جبران عقب‌ماندگی‌ها ناامید شوند.

– این روزنامه به انفجار پیش‌بینی‌های سرسخت سهام در حالی که شاخص‌ها به بالاترین سطح رسیده‌اند، پرداخته و نوشته فعالیت گزینه‌ها در ماه ژانویه فراتر از شاخص‌های رکورد سال 2020، آخرین نشانه‌های خوش‌بینی به بازار بورس است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.