نماینده مجلس به جای عذرخواهی خود را با شهیدبهشتی مقایسه کرد

نخستین واکنش عنابستانی بعد از ماجرای سیلی به سرباز راهور

«مگه نشنیدید که قرآن میگه «ان الله یدافع عن الذین آمنوا» یعنی یه وظیفه برای منه که ایمان آوردنه، یکی هم برای خدا که دفاع کردنه! دعا کن وظیفه خودمو خوب انجام بدم، اون کارش رو خوب بلده.»

عنابستانی نماینده سبزوار بعد از سیلی به سرباز راهور در توییتی با هشتگ شهید بهشتی واکنش نشان داد.

⁩عنابستانی نماینده سبزوار در نخستین واکنش خود به اتفاقات اخیر در توییتی نوشت: «‏بهش می‌گفتند؛دیکتاتور،مرفه، پولدار؛ دوستانش گفته‌بودن چراجواب نمیدی؟ تا کی سکوت؟ می‌گفت:مگه نشنیدید که قرآن می‌گه «ان الله یدافع عن الذین آمنوا»

یعنی یه وظیفه برای منه که ایمان آوردنه، یکی هم برای خدا که دفاع کردنه!

دعاکن وظیفه خودمو خوب انجام بدم،اون کارش رو خوب بلده!»

واکنش‌ها به توییت علی‌اصغر عنابستانی 

پس از انتشار این توییت بسیاری از کاربران نوشتند علی‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار، به جای عذرخواهی خود را با شهیدبهشتی مقایسه کرده است. واکنش‌ها به توییت عنابستانی، اما به همین ختم نشد. کاربری به کنایه نوشت: «یک روز یک مسئول در ایران برای توجیه اشتباهش از شهدا مایه نگذاشت، مُرد.»

یاسر عرب نوشت: «عنابستانی نماد مدیریت بحران در جمهوری اسلامی است. یک مشکل کوچک (درخواست مجوز یک سرباز) را به بحرانی برای امنیت ملی تبدیل‌کردن! آدمی که این میزان از «مهارت حل مسأله» عاجز است را چکار به مجلس؟»

کبری آسوپار، روزنامه‌نگار نوشت: «آقای عنابستانی دوستانه عرض می‌کنم بساط این مجمع ابتذالی را که راه انداخته‌اید، جمع کنید. خرج از کیسه شهدای عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی برای توجیه بی‌قانونی، جسارتی بیش از اصل تخلف است. همین سوءاستفاده شما از نام شهیدبهشتی، نشانی از مظلومیت اوست. با یک عذرخواهی غائله ختم می‌شد.»

دیگری نوشت: «جایت بودم می‌رفتم تبخیر می‌شدم. شهروند محترم‌بودن بلد نیستی، مسئول‌بودن هم بلد نیستی. از بیت‌المال دنا و قیر و… نگرفتن هم بلد نیستی، حرف‌زدن هم که بلد نیستی، حرف نزدن هم بلد نیستی؟»

خانم یاس از راهور ناجا خواست فیلم سیلی‌زدن را منتشر کند و نوشت: «کاش تا پای شهدای بیشتری به ماجرا باز نشده، فیلم لحظه‌ درگیری منتشر شود.»

کاربر اصولگرای آسید نوشت: «با یک معذرت‌خواهی و دلجویی از سرباز راهور می‌شد تبعاتش رو کمتر کرد، ولی گویا اصرار دارید به شعله‌ور موندن این آتش.»

کاربری به نام شیما از برخوردهای دوگانه انتقاد کرد و نوشت: «مینو خالقی به خاطر یک عکس در مجلس خصوصی عزل شد، ببینیم با نماینده‌ای که به قانون سیلی زده چه برخوردی می‌شود؟»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.