وداع تلخ با مهرداد میناوند

هافبک چپ پای تیم نودوهشتی ها، در 45 سالگی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت

مهرداد میناوند بعد از یک هفته بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا، نتوانست برابر این ویروس کشنده دوام بیاورد و جان خود را از دست داد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس از حدود یک هفته قبل در بیمارستان لاله به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بستری شده بود. به گفته پزشکان کرونا، در زمان مراجعه میناوند به بیمارستان 80 درصد ریه او را درگیر کرده بود و با وجود تمام اقدامات درمانی در یک هفته گذشته، در نهایت چهارشنبه خبر رسید که این پیشکسوت فوتبال ایران جان خود را از دست داد.

میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و طی سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، توانست ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد. این مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس رفت و در ۳ سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳گل به ثمر رساند. او در ادامه به اشتورم گراتس اتریش ترانسفر شد و طی ۳ سال ۶۷ بازی هم برای این تیم انجام داد.

میناوند در ادامه برای شارلوا بلژیک و الشباب امارات بازی کرد و دوباره در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و پیراهن تیم محبوب خود را برتن کرد. دوره دوم حضورش در پرسپولیس فقط یک سال طول کشیده و در ادامه این مدافع چپ پا راهی سپاهان و راه‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ از فوتبال خداحافظی کرد.

میناوند در عرصه مربیگری خیلی فعالیت نکرد و فقط دو سال در خونه‌به‌خونه و یک سال هم در سپیدرود رشت حضور داشت.

اتفاقی که ماجرای درگذشت میناوند را تلخ تر جلوه می دهد این بود که او حدود 2 ماه بود که ازدواج کرده بود و خیلی زود به زندگی مشترک خود با همسرش به این شکل پایان داد.

«شهروند» درگذشت مهرداد میناوند را به جامعه ورزش ایران و همچنین خانواده او تسلیت می گوید.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.