توقف استقلال با شاهکار حسینی و هت‌تریک تیرک!

اشتباه مرگبار حسینی در روز بازگشت به دروازه استقلال، دو امتیاز را از آبی‌ها گرفت

استقلال در حالی برای دومین هفته متوالی متوقف شد که هم اشتباه دروازه‌بان خودی و هم بدشانسی مانع از پیروزی شاگردان فکری شد.

بعد از شکست غیرمنتظره خانگی مقابل سایپا، تنها پیروزی خارج از خانه برابر نفت مسجدسلیمان می‌توانست هواداران استقلال را به روزهای خوب و آرام بازگرداند. در روزی که محمود فکری بار دیگر سیدحسین حسینی را به چارچوب دروازه استقلال بازگردانده بود، او روی یک کرنر به شکلی عجیب توپ از دستانش خارج شد و تلاشش برای گل‌نشدن توپ هم فایده‌ای نداشت تا یک هدیه بزرگ به حریف بدهد.

در ادامه حملات استقلال دامنه گسترده‌ای پیدا کرد و شاگردان فکری که قصد داشتند صدر جدول را در پایان بازی‌های هفته سیزدهم حفظ کنند، برای زدن دو گل به سوی دروازه حریف حمله‌ور شدند. در دقیقه 70 کاپیتان وریا غفوری با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند، اما در روزی که تیرک دروازه شدیدا با استقلال درافتاده بود، آبی‌ها نتوانستند گل دوم را وارد دروازه حریف کنند. سه‌بار حمله استقلالی‌ها با برخورد توپ به تیرک خنثی شد تا بعد از شکست مقابل سایپا، استقلال برابر نفت مسجدسلیمان هم دو امتیاز مهم و حیاتی را از دست بدهد.

در دیگر بازی‌های امروز، ذوب‌آهن با اینکه 10 نفره شده بود، توانست طلسم نبردنش را بالاخره در هفته سیزدهم بشکند و برابر نساجی در یک بازی پرحاشیه 3 بر 2 به پیروزی برسد.

همچنین گل‌گهر سیرجان با شکست سایپا در تهران یک برد با ارزش را کسب کرد تا دوباره خودش را به‌عنوان یک مدعی در لیگ بیستم مطرح کند.

با این نتایج هم استقلال فعلا در صدر مانده، اما فردا 5 دیدار برگزار خواهد شد که بدون شک جدول لیگ بیستم را دستخوش تغییرات زیادی خواهد کرد.

تراکتور-آلومینیوم اراک؛ 15:00

مس رفسنجان-صنعت نفت آبادان؛ 15:30

پرسپولیس-ماشین‌سازی‌تبریز؛ 16:55

سپاهان-شهر خودرو؛ 17:00

فولاد-پیکان؛ 17:10

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.