سنگ‌تمام پرسپولیسی‌ها برای مهرداد؛ گل در دقیقه 25!

گل پرسپولیس به ماشین‌سازی در دقیقه 25 به روح مهرداد میناوند تقدیم شد

پرسپولیس در شرایطی امروز برابر ماشین‌سازی قرار گرفت که بار دیگر جامه مشکی بر تن بازیکنان این تیم رفته و این‌بار در سوگ مهرداد میناوند.

چند روز بعد از وداع ناگهانی و شوکه‌کننده جامعه فوتبال با مهرداد میناوند، پرسپولیسی‌ها با پیراهن‌های یکدست مشکی و در شرایطی که نام میناوند پشت لباس آنها درج شده، مقابل ماشین‌سازی در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند. این تیم پیش از این در لیگ پانزدهم نیز بعد از فوت کاپیتان هادی نوروزی تا مقطعی با پیراهن مشکی برابر رقبا حاضر شده بود.

از سوی دیگر بازیکنان پرسپولیس امروز در شرایطی در استادیوم آزادی حاضر شدند که کانون هواداران این باشگاه برای یادبود مهرداد میناوند، روی سکوها طرح موزاییکی نام او را زده بودند. پیش از شروع بازی نیز بازیکنان با پیراهنی که روی آن عکس مرحوم مهرداد میناوند نقش بسته بود و با پارچه‌نوشته‌ای در فراق این پیشکسوت در زمین حاضر شده بودند. در ادامه نیز اهدای گل به محل یادبود مهرداد میناوند از دیگر اقدام بازیکنان و اعضای پرسپولیس پیش از سوت شروع بازی بود.

عکس تیمی پرسپولیس نیز با حضور قاب عکسی از مهرداد میناوند بود تا آنها همچنان یاد پیشکسوت خود را زنده نگه دارند و تصویری خاطره‌انگیز از این بازی ثبت کنند. تصاویری از یحیی گل‌محمدی در ابتدای این بازی منتشر شده که حال دگرگون و احساسی او را نشان می‌دهد. سرمربی پرسپولیس که کاملا احساسی نشان می‌دهد بارها در تلاش بوده تا اشک خود را از دوربین‌های پرتعدادی که این بازی را پوشش می‌دهند، پنهان کند.

اتفاق جالب و تأثیرگذار اما 25 دقیقه بعد از شروع بازی رخ داد. وحید امیری در دقیقه 25 موفق شد روی ارسال زمینی میلاد سرلک و در آستانه دروازه خالی، گل اول بازی برابر ماشین‌سازی را به نام خود کند. ثانیه‌هایی بعد از تشویق چند سال اخیر در دقیقه 24 برای هادی نوروزی و در حالی که کانون هواداران طبق برنامه‌ریزی قصد تشویق مهرداد میناوند (بازیکن شماره 25 سابق خود) را داشتند، گل وحید امیری به ثمر رسید تا پرسپولیسی‌ها برای بازیکن اسبق تیم خود سنگ‌تمام گذاشته باشند. حلقه گل وحید امیری در سکوت و حزن فراوان و در احترام به درگذشت مهرداد میناوند شکل گرفت و بازیکنان پرسپولیس با نشان دادن عدد 25، این گل را به پیشکسوت فقید خود تقدیم کردند.

وحید امیری که به تازگی در سوگ پدربزرگ خود نیز نشسته است، در ادامه شادی گل احساسی خود را با نمایش نام حضرت معصومه(س) پایان داد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با این گل در آستانه برتری مقابل تیم قعرنشین ماشین‌سازی قرار داشته باشند.

با این اتفاقات پرسپولیسی‌ها برای مهرداد میناوند در اولین بازی بعد از درگذشت او همه کار کردند؛ اگرچه جای هواداران حسابی روی سکوهای استادیوم آزادی خالی بود. به نظر می‌رسد هر زمان که تماشاگران بار دیگر به استادیوم‌ها بازگردند، هواداران پرسپولیس علاوه بر دقیقه 24، در دقیقه 25 هم تشویق خاصی را برای مهرداد میناوند در نظر بگیرند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.