اتفاق عجیب در فولاد آرنا؛ زمین چمن بزرگ‌تر شد!

مسئولان فولاد برای مقابله با اوت دستی بازیکن پیکان زمین چمن را چند متر بزرگ‌تر کردند

مسئولان تیم فولاد در اقدامی عجیب عرض زمین مسابقه را بزرگ کردند تا از پرتاب اوت‌های دستی پیکان جلوگیری کنند؛ اقدامی که با ورود ناظر بازی خنثی شد.

اوت‌های دستی بلند بازیکن پیکان این روزها به یک سوژه عجیب در فوتبال ایران تبدیل شده است. این حربه باعث شد تا فولادی‌ها برای خنثی‌کردن آن دست به یک اقدام عجیب قبل از بازی رودرروی خود با پیکان بزنند. قبل از آغاز این دیدار اعضای باشگاه پیکان و ناظر بازی متوجه یک اقدام عجیب از سوی مسئولان فولاد شدند. مسئولان ورزشگاه عرض زمین چمن را از 68 متر به 78 افزایش دادند که مورد اعتراض ناظر بازی قرار گرفت.

این اقدام غیرقانونی در حالی صورت گرفته بود که اطراف زمین چمن نیز گل‌آلود شده بود تا از پرتاب‌ اوت‌های دستی تیم پیکان جلوگیری شود.

بازیکنان دو تیم در کنار زمین چمن حضور پیدا کردند و چمن گل‌آلود فولاد شهر را مشاهده کردند و حسین شمس، ناظر بازی، تأکید کرد که اگر زمین کوچک نشود، نمی‌گذارد بازی برگزار شود، همین موضوع باعث شد تا بعد از بررسی از سوی ناظران بازی، دستور دوباره برای خط‌کشی زمین صادر شود.

نادر محمدی، مدافع پیکان، که به شکل خاصی اوت‌های دستی را پرتاب می‌کند، با وجود گل‌آلود‌بودن چمن‌های کنار زمین باز هم در نیمه اول این بازی چند باری از همین شیوه برای خلق موقعیت استفاده کرد.

در هفته‌های قبلی هم دیده بودیم که برخی تیم‌ها از برف برای مسدودکردن مسیر این بازیکن و پرتاب اوت او استفاده کرده بودند، اما اقدام فولادی‌ها خیلی عجیب و غیر قانونی بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.