صدای اعتراض در تیم نایب قهرمان آسیا

پرسپولیسی‌ها نسبت به دریافتی کم خود در فصل جاری گلایه‌مند هستند

باشگاه پرسپولیس به عنوان چهار دوره قهرمان لیگ برتر در سال‌های گذشته و نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا نتوانسته کادرفنی و بازیکنانش را از نظر پرداختی راضی نگه دارد.

جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس این روزها دغدغه کم ندارد. از پرونده بودیمیر تا پرداختی به بازیکنان، مواردی است که او و ‌هیأت مدیره باید برای رفع آنها چاره‌اندیشی کنند. در این بین، بی‌تعهدی کارگزار رسمی باشگاه هم مزید بر علت شده تا تمام حساب و کتاب‌های باشگاه برای پرداختی‌ها به‌هم بریزد.

در جایی که کارگزار رسمی مدعی است به تعهداتش عمل کرده و پرداختی بعدی در فروردین سال آینده انجام می‌شود، باشگاه این ادعا را قبول ندارد. همین باعث شده تا ‌هیأت مدیره این روزها به هر دری بزند تا مشکلات مالی که می‌تواند دردسرآفرین هم شود، حل کند.

امروز آخرین فرصت پرداختی به بودیمیر، مهاجم اسبق سرخپوشان است. تا این لحظه هم خبری از پرداخت پول نیست و در صورتی که تا پایان امروز این پول به حساب این بازیکن واریز نشود، پنجره نقل‌وانتقالاتی بسته خواهد شد. اتفاقی که نیفتاده و احتمالا مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

از سوی دیگر باشگاه فقط با این موضوع روبه‌رو نیست. صدای اعتراض بازیکنان تیم هم کم‌کم در حال بلند شدن است؛ به طوری که یحیی گل محمدی در نشست خبری مجبور شد بعد از درخواست بازیکنانش در رختکن، به وضعیت مالی اشاره کند و از باشگاه بخواهد در این مورد تلاش بیشتری کند.

البته گل محمدی که پیش از این در مدیریت گذشته در مورد مسائل مالی موضع تندتری داشت، این روزها با شیب ملایم‌تری در مورد مسائل مالی باشگاه صحبت می‌کند، اما بازیکنان او از شرایط راضی نیستند، به خصوص که به جز دریافت 10درصد از قراردادهای امسال از ابتدای فصل تا به حال هیچ پاداشی هم دریافت نکرده‌اند و در این چند وقت اخیر هم در جلسات تمرینی یکی از مباحث همیشگی‌شان مسائل مالی بوده است.

حتی روز گذشته سیدجلال حسینی، کاپیتان قرمزپوشان هم به این مورد اشاره کرد، اینکه باشگاه پرسپولیس در این شرایط سخت با چه فرمولی می‌خواهد این مشکلات را حل کند، هنوز مشخص نیست و اینکه بازیکنان تا چه وقت بتوانند این شرایط را تحمل کنند هم نامعلوم است.

بی‌تردید با ادامه روند کنونی، باشگاه پرسپولیس مشکلات بعدی را نیز تجربه خواهد کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.