شایعه عجیب؛ کریمی از ریاست فوتبال کنار می‌کشد

نزدیکان جادوگر می‌گویند با وجود اینکه او حال روحی مناسبی ندارد، اما بعید است از کاندیداتوری انصراف بدهد

بعد از درگذشت مهرداد میناوند و به ثمر ننشستن تلاش‌های علی کریمی برای بهبودی این پیشکسوت شایعه‌ای مطرح شده که ممکن است جادوگر از انتخابات فدراسیون فوتبال کنار بکشد. البته که این شایعه فعلا تکذیب می‌شود.

علی کریمی این روزها به دلیل درگذشت مهرداد میناوند شرایط روحی مناسبی ندارد. جادوگر فوتبال در دوران بیماری و بستری شدن میناوند تلاش‌های زیادی انجام داد تا بتواند هم‌تیمی و دوست خود را به بهبودی برساند. او داروهایی را از خارج از کشور تهیه کرد و به همین خاطر مورد هجمه‌های شدیدی نیز در فضای مجازی قرار گرفت. با این حال تلاش‌های کریمی موثر نبود و میناوند دار فانی را وداع گفت.

چهره درهم، ناراحت و اشک‌های علی کریمی در روز خاکسپاری میناوند همه چیز را درباره وضعیت روحی او نشان می‌داد. از این رو شایعه‌ای عجیب درباره این اسطوره فوتبال مطرح شده. اینکه گفته می‌شود کریمی به خاطر حال روحی نامناسب تصمیم گرفته از حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال انصراف بدهد. شایعه‌ای که هنوز تأیید نشده و بعید هم هست این اتفاق رخ بدهد.

امروز سعید دقیقی که به عنوان نایب رئیس دوم علی کریمی در انتخابات فدراسیون معرفی شده،‌درباره این شایعه گفت: «من هم این موضوع را از رسانه ها شنیده‌ام و خودش تاکنون چنین موضوعی را اعلام نکرده است. ضمن اینکه در این چند روز با توجه به اینکه درگیر درگذشت مرحوم مهرداد میناوند بودیم صحبت خاصی درباره انتخابات مطرح نشد.»

او افزود: «این مسائل به هم غیرمرتبط هستند. مهرداد میناوند، عزیز همه ما بوده که قبل از این اتفاق دردناک در تمام جلسات شرکت کرده و سعی داشت در مسائل مختلف به تیم ما کمک کند. برای شادی روحش دعا می‌کنیم و همه به ویژه علی کریمی از این موضوع ناراحت هستند. کریمی مختار است و هر تصمیمی بگیرد برای ما قابل احترام است اما تیم تشکیل شده ما که در رأس آن علی کریمی قراردارد برای اهدافی تشکیل شده که خیلی هم اهمیت دارد.»

او در پایان گفت: «مهرداد میناوند قبل از مرگ خود تلاش می‌کرد با برنامه‌ریزی خوب بتوانیم اتفاق‌های خوبی را رقم بزنیم. قطعا تحقق آن اهداف سبب شادی روح آن مرحوم خواهد شد و با این تفاسیر بعید می‌دانم کریمی بخواهد از حضور در انتخابات کناره‌گیری کند. من با کریمی در روزهای اخیر درباره انتخابات صحبت نکرده‌ام و باز هم می‌گویم بعید است چنین تصمیمی بگیرد اما اگر با احتمال خیلی ضعیف هم قصد چنین کاری داشته باشد با او صحبت خواهیم کرد زیرا اهداف تیم ما خیلی بزرگ است. کریمی هم از حضور در انتخابات دنبال شهرت، منابع مالی و جایگاه اجتماعی نیست و فقط می‌خواهد به فوتبال کمک کند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.