معلمان حادثه‌دیده سردشتی از بیمارستان مرخص شدند

سه معلم آسیب‌دیده در آتش‌سوزی کانکس به همراه یک نوجوان دیگر از بیمارستان سوانح سوختگی مرخص و به خانه معلم استان اصفهان منتقل شدند.

بابک نوری‌زاده، مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان خوزستان درباره آخرین وضعیت معلمانی که در حادثه آتش‌سوزی کانکس در شهرستان دزفول آسیب دیده بودند، گفت: «حسین رضایی میرقائد  با ۸۵درصد سوختگی در بیمارستان اصفهان بستری بود. او دو سه روزی است که مرخص شده و به خانه معلم استان اصفهان که در نزدیکی بیمارستان قرار دارد، منتقل شده است. قرار است ۱۰ تا ۱۵ روز دیگر در آنجا تحت مراقبت و درمان قرار بگیرد.

در حال حاضر خانواده این معلم در کنار او در خانه معلم اصفهان هستند. اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان نیز از طرف وزیر آموزش‌وپرورش و همچنین مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با این معلم ارتباط دارند.»

نوری‌زاده ادامه داد: «دو همکار دیگر که در این حادثه آسیب دیده بودند؛ به نام‌های مجید مرادی و علی عیسی پره در حال ترخیص هستند و امروز مرخص خواهند شد. همچنین خانه معلم اهواز که در نزدیکی بیمارستان طالقانی قرار دارد، در اختیار این افراد خواهد بود تا اگر در ادامه روند درمان نیاز بود مجددا به بیمارستان مراجعه کنند مشکل رفت‌وآمد نداشته باشند.

این افراد از نظر کلینیکی از بیمارستان مرخص شدند و شاید یک مرتبه در روز لازم باشد، برای ادامه روند درمان به بیمارستان بروند.

یونس دربیمارستان

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان خوزستان درباره وضعیت نوجوان آسیب‌دیده در این آتش‌سوزی گفت: «دو نفر از نوجوانان حادثه‌دیده به نام امین الیاسی و نیما همتی در این آتش‌سوزی جان باخته‌اند، اما یک نوجوان دیگر به نام یونس مرادی تا دو روز دیگر مرخص خواهد شد. خانه معلم اهواز نیز در اختیار یونس خواهد بود تا روند درمان او راحت‌تر ادامه یابد.»

نوری‌زاده افزود: «به گفته پزشک این معلمان، آقای دکتر نجاتی، از لحاظ هزینه این افراد مشکلی وجود ندارد. لازم به ذکر است که در خصوص بیمه درمانی رایزنی‌های لازم از سوی وزیر آموزش‌وپرورش و مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان صورت گرفته است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.