آخرین بازمانده‌های نقل‌وانتقالات کجا می‌روند؟

در انتظار تعیین تکلیف ابراهیمی، چشمی و منتظری

در حالی ‌که لیگ کشورهای مختلف در آستانه شروع‌شدن است و اکثر تیم‌ها بازیکنان مد نظر خود را جذب کرده‌اند، هنوز 3 ستاره فوتبال ایران در سال‌های اخیر وضع مبهمی دارند. روزبه چشمی، پژمان منتظری و امید ابراهیمی باید هر چه زودتر تکلیف تیم آینده خود را مشخص کنند.

روزبه چشمی؛ نه استقلال، نه قطر

با این‌که در روزهای آغازین نقل‌وانتقالات برخی رسانه‌ها خبر از توافق روزبه چشمی با الاهلی قطر دادند، اما این انتقال خیلی زود منتفی شد. مدافع ملی‌پوش استقلال حاضر نشد با استقلال پای میز مذاکره بنشیند و آبی‌ها هم دیگر روی او حساب باز نکردند تا بدین ترتیب جدایی چشمی از استقلال قطعی شود. در آستانه شروع لیگ نوزدهم روزبه چشمی همچنان بدون تیم است و به سکوتش هم ادامه می‌دهد. اطرافیان روزبه می‌گویند که هدف این بازیکن رفتن به اروپاست، اما فعلا که خبری از چنین انتقالی نیست.

پژمان منتظری؛ نزدیک به دسته یک قطر

دیگر بازیکنی که در سال‌های اخیر به‌عنوان یکی از مدافعان ثابت تیم‌ملی بازی کرده و فصل گذشته هم به‌ عنوان یکی از کاپیتان‌های استقلال با پیراهن آبی به میدان می‌رفت، پژمان منتظری است. آخر هم کسی نفهمید که استقلال منتظری را نخواست یا او خودش تصمیم به جدایی گرفت. در هر صورت راه‌ها برای ادامه کار پژمان و استقلال بسته شده و شنیده می‌شود که این بازیکن باتجربه قصد دارد در قطر و احتمالا در لیگ دسته یک فوتبال این کشور به کارش ادامه دهد. منتظری هم از استقلال و هم از تیم‌ملی خداحافظی کرده، اما فعلا سرنوشت مبهمی دارد.

امید ابراهیمی؛ جدایی از الاهلی

رسانه‌های قطری از توافق باشگاه الاهلی با شین لوری بازیکن استرالیایی خبر دادند و او را جانشین امید ابراهیمی دانستند. ‌هافبک ملی‌پوش سابق استقلال که یک فصل را در الاهلی سپری کرد، در صورت جدایی از الاهلی سرنوشت مبهمی خواهد داشت. برخی از رسانه‌ها دیروز از احتمال بازگشت او به لیگ ایران و حتی استقلال خبر دادند، اما نزدیکان ابراهیمی این خبر را تکذیب کردند. باید دید ابراهیمی می‌تواند در قطر به فوتبالش ادامه دهد یا بعد از یک‌ سال دوری به لیگ ایران بازخواهد گشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.