مرگ تلخ مرد مسن در میان شعله‌های آتش

علت این آتش‌سوزی در مغازه‌ای در خیابان شکوفه درحال بررسی است

جسد مرد مسنی در حین اطفای آتش‌سوزی مغازه قدیمی در خیابان شکوفه پیدا شد. این مرد در مغازه پارچه‌فروشی زندگی می‌کرد. او در میان شعله‌های آتش سوخت. علت این آتش‌سوزی مرگبار از سوی کارشناسان درحال پیگیری است.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اعلام خبر آتش‌سوزی مرگبار در یک مغازه در خیابان پیروزی، درباره جزئیات این حادثه گفت: «ساعت 6:  08 صبح روز 17 بهمن، یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک مغازه در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان دورودیان به سامانه 125 اعلام شد. به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره سه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.»

نجات خانواده چهار نفره

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور سه دقیقه‌ای آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: «محل آتش‌سوزی یک منزل قدیمی دو طبقه یعنی یک طبقه روی همکف بود. در طبقه همکف، یک باب مغازه قدیمی حدوداً 25 متری وجود داشت. کرکره قدیمی آن نیز پایین بود. در این مغازه قدیمی کسب‌وکاری صورت نمی‌گرفت و آتش‌سوزی از همانجا آغاز شده بود. در طبقه بالایی منزل قدیمی، خانواده‌ای چهار نفره شامل پدرومادر و دو فرزند، زندگی می‌کردند. دود آتش به این طبقه نیز سرایت کرده بود.»

کشف جسد مرد مسن

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد:   «آتش‌نشانان خود را به طبقه بالایی رسانده و این چهار نفر را به سلامت به خارج از منزل انتقال دادند. آتش‌نشانان به محض بالا زدن کرکره مغازه متروکه با حجم زیادی از دود و آتش مواجه شدند. نیروهای عملیاتی مشغول عملیات اطفا شده و به داخل مغازه نفوذ کردند. آنها حین عملیات خاموش کردن آتش و جست‌وجو با جسد سوخته مردی مسن حدوداً 90 ساله، مواجه شدند.»

ملکی با بیان اینکه این مرد مسن به گفته‌ همسایه‌ها همیشه در این مغازه حضور داشت، گفت: «در این مغازه حجم زیادی از لوازم مستعمل مانند پارچه و لباس به صورت کاملاً نامنظم نگهداری می‌شد. این فرد نیز شب‌ها در این مغازه سکونت داشت. این مرد مسن در انتهای مغازه میان حجم زیادی از شعله‌ها گرفتار شده بود. به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد وی جان‌ باخته بود.»

او با بیان اینکه درنهایت آتش خاموش و از گسترش آن به سایر نقاط و مغازه‌های اطراف جلوگیری شد، ادامه داد: «علت اصلی فوت توسط عوامل پزشکی قانونی اعلام می‌شود.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.