قتل خواهر در سردشت

پسر جوان پس از کشتن خواهرش جسد او را در چاه انداخت

پسر جوان پس از درگیری و اختلاف با خواهرش، او را به قتل رساند. او پس از این جنایت خانوادگی، جنازه را در چاهی کنار رودخانه زاب نزدیک شهر نلاس انداخت.

چند روز قبل به پلیس گزارش رسید که زن جوانی در سردشت ناپدید شده است. بررسی‌ها نشان می‌داد او با خانواده‌اش اختلاف و درگیری داشته است. او بعد از آن به طرز مرموزی ناپدید شده بود. بعد از تشکیل پرونده و ارجاع به پلیس آگاهی، کارآگاهان تحقیقات فنی و تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند. در تحقیقات اولیه مشخص شد که این دختر سردشتی آخرین‌بار با برادر خود و پسرعمویش دیده شده بود. به همین دلیل مظنون اصلی پرونده این ۲ نفر بودند که به سرعت دستگیر و بازجویی‌های پلیسی از آنان آغاز شد.

اعتراف به قتل خواهر

برادر وی در بازجویی‌های اولیه خود اعلام کرد که روز حادثه با خواهرش درگیری لفظی داشته و دیگر او را ندیده است. اما بعد از بازجویی‌های بعدی بالاخره به قتل خواهرش اعتراف کرد.

در تحقیقات مشخص شد که متهم به خاطر انگیزه ناموسی با خواهر خود درگیری لفظی پیدا کرده است. درنهایت با زدن یک میله آهنی به سر خواهرش، او را به قتل رسانده بود. او جنازه را در چاهی کنار رودخانه زاب نزدیک شهر نلاس انداخت. مأموران بازپرسی در سر صحنه حضور یافتند. با تلاش آتش‌نشانان جنازه مقتول از چاه بیرون آورده و برای بررسی و کالبدشکافی به پزشک قانونی تحویل داده شد.

ولی خداکرمی، دادستان عمومی و انقلاب سردشت با اعلام این خبر گفت: «دستگاه قضائی با جدیت و قاطعیت با اشخاصی که اقدام به اخلال در نظم عمومی جامعه از طریق ارتکاب بزه می‌شوند، برخورد خواهد کرد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.