«سریع و خشن»ها دستگیر شدند

اعضای این باند با لایی‌کشی در بزرگراه‌ها، به خودروهای شهروندان آسیب می‌رساندند

لایی می‌کشیدند. حرکات خطرناکی می‌کردند. در بزرگراه‌های پایتخت صحنه‌های وحشتناکی را به تصویر کشیدند. آنها اعضای گروه سریع و خشن بودند. آنهایی که با لایی‌کشی و حرکات مخاطره‌آمیز در بزرگراه‌ها، به خودروهای شهروندان آسیب وارد می‌کردند. این افراد تصاویر اقدامات خود را هم در فضای مجازی منتشر می‌کردند.

از چند وقت پیش بود که خبر فعالیت اعضای این باند در بزرگراه‌های تهران به پلیس رسید. مأموران پلیس پایتخت موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و رسیدگی به این ماجرا را آغاز کردند.

تحقیقات پلیسی نشان داد که اعضای این باند تعدادی جوان بودند که گروهی به نام «سریع و خشن» راه‌اندازی کردند. آنها برابر مستندات موجود در بزرگراه‌ها و معابر عمومی که مردم در حال تردد بودند، سوژه خود را انتخاب می‌کردند.

متهمان با خودروهای خود به صورت آینه‌به‌آینه به خودروها می‌زدند. این کار منجر به آسیب رسیدن به خودروهای شهروندان یا واژگونی آنها می‌شد.

حرکات مارپیچ پس از مصرف مواد

متهمان این پرونده ضمن تقویت غیرقانونی سیستم خودروهای خود از جمله سیستم موتور و صدا، با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای از اقدامات خود فیلمبرداری و بعد از آن هم تصاویر مذکور را در فضای مجازی منتشر می‌کردند.

متهمان در مواردی خودروهای راهور را نیز سوژه خود قرار می‌دادند. برخی از افراد این گروه، هنگام رانندگی، مواد روانگردان استفاده می‌کردند و در وضعیت عادی نبودند.

در ادامه هویت متهمان در رصدهای اطلاعاتی شناسایی شد. همچنین در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه آنان در مناطق شمال و شمال‌غرب تهران شناسایی شد.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت اعضای این باند گفت: «تاکنون پنج نفر از اعضای این باند بازداشت شده‌اند. از مخفیگاه متهمان خودروهای تقویت شده و از داخل خودروها دوربین‌های کوچک مخصوص فیلمبرداری در حین رانندگی کشف شد. همچنین در این رابطه پرونده‌ای در مرجع قضائی تشکیل شده است. در حال حاضر تحقیقات در رابطه با این پرونده و تعداد شاکیان همچنان ادامه دارد.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.