ماسک‌زدن اشتباه است، زمین هم صاف است

وحید میرزایی- چند روز پیش مصاحبه‌ای از یکی از کارگردانان سینمای ایران (ب.الف) در حاشیه جشنواره فجر منتشر شد که در آن آقای کارگردان به انتقاد از سیاست‌های کرونایی پرداخت و زدن ماسک، تعطیلی مدارس، تعطیلی اماکن شلوغ مثل سالن‌های سینما، جلوگیری از تجمع در اتوبوس و مترو و حتی بازکردن پنجره‌ها در اماکن شلوغ را کاری اشتباه و ابلهانه دانست. بله درست است هنوز هم انسان‌هایی در کشور وجود دارند که علم را ساخت دست غرب وحشی و در جهت سلطه بیگانگان بر ملت‌های جهان می‌پندارند و در برخی مواقع معتقدند زمین صاف است. علی ای حال بر اساس تحقیقات گروه شهرونگ این مصاحبه متأسفانه تقطیع شده بود که خوشبختانه نسخه کامل آن به دست ما رسید که در اینجا برای اولین‌بار مصاحبه کامل را منتشر می‌کنیم:

آقای ب.الف پس با این حساب چون خودتون هم ماسک نزدید، ظاهرا به ویروس کرونا اعتقادی ندارید؟

– قطعا. این یه سرماخوردگی ساده است که با بُخور عناب و سرگین و عنبر نسارا و خوردن شلغم و  سوپ سبزیجات خودش خوب میشه.

پس ماسک رو فرمودین نزنیم. دست چی؟ دستامون رو نشوریم؟

– نه، برای چی دست بشوریم؟ شستن دست احتمالا برای مقاصد سیاسی غرب برنامه‌ریزی شده. نه فقط بحث کرونا باشه، کلا شما از دستشویی هم که میای دستت رو بمال به دیوار زبری، سنگی، چیزی، تمیز میشه.

پس اساسا شما دست شستن رو هم توطئه غرب می‌دونین؟

– صددرصد. حتی نظر من اینه دوش‌گرفتن و استحمام هم کار اشتباه و ابلهانه‌ای هستش. من خودم یک سال حدودا پوستم یک قطره آب ندیده. همون یک سال پیش هم یه نفر هُلم داد تو استخر. دولت باید جواب این همه دوش‌گرفتن مردم رو بده و محاکمه بشه.

ناخن‌هامون رو بگیریم دیگه خدایی. موافقید؟

– این هم از اون کارهای اشتباهی هست که انجام میشه. زیر ناخن یکسری میکرو ارگانیسم‌ها رشد میکنن که باعث پرورش روحیه غرب‌ستیزی میشه. همون غربی‌ها به بهانه احمقانه پاکیزگی، از بچگی به ما یاددادن که ناخن‌ها رو بگیریم. تهش هم این شده که با گرفتن ناخن، در وجود چند نسل، غرب‌ستیزی کامل از بین رفته و حرف از مذاکره مطرح میشه. اینم نتیجه‌اش.

ممنون از وقتی که در اختیار ما قرار دادین. اگه حرف پایانی هست بفرمایید.

– نه حرفی نیست. دوستان هر کاری خواستند، کردند. فقط ای کاش مردم آگاه باشند و پروتکل‌های ابلهانه بهداشتی رو اجرا نکنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
۱ دیدگاه
  1. سعید می‌گوید

    جالب بود

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.