انتخابات فوتبال؛ جادوگر ماند، رئیس فعلی کنار رفت

با اعلام لیست تأیید صلاحیت‌شدگان انتخابات فوتبال حیدر بهاروند از جمع کاندیداهای احراز پست ریاست کنار رفت

با اعلام سایت فدراسیون فوتبال، علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا می‌توانند در انتخابات پیش رو شرکت کنند، اما صلاحیت حیدر بهاروند مورد تأیید قرار نگرفته است.

در شرایطی که گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص تأیید صلاحیت نامزدهای فدراسیون فوتبال وجود داشت، دقایقی قبل سایت رسمی این نهاد در خروجی خود نام 69 نفر را منتشر کرد و از آن به عنوان فهرست تأیید صلاحیت‌شدگان نام برد. لیستی که علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا نیز در آن جای دارند.

در این لیست طولانی چهار نفر برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون تأیید صلاحیت شده‌اند؛ کیومرث هاشمی که شایعات زیادی پیرامون حمایت وزارت ورزش از او وجود دارد، مصطفی آجرلو مدیرعامل سابق پاس و تراکتور، شهاب‌الدین عزیزی خادم عضو سابق هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال و علی کریمی.

نکته جالب این است که حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ و سرپرست کنونی فدراسیون فوتبال رد صلاحیت شده تا تعجب همگان را به همراه داشته باشد. حیدر بهاروند علاوه بر اینکه برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بود، نایب‌رئیس اول عزیزی خادم هم بود و حالا با غیبتش تیم عزیزی خادم در کنار نایب‌رئیس دوم (قنبرزاده- انصراف)  نایب اول هم نخواهد داشت.

علی کریمی با تیم کامل به استقبال انتخابات می‌رود و در شرایطی که گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون رد صلاحیت خود او و مهدی مهدوی‌کیا وجود داشت، هر دو امکان حضور در انتخابات را دارند.

مصطفی آجرلو نیز با تیم خود متشکل از حسن نصر اصفهانی، سعید (امیرحسین) فتاحی و لیلا محمدیان وارد کارزار خواهد شد. کیومرث هاشمی نیز با علی رحیمی، غلامرضا بهروان و پریا شهریاری پای به کارزار خواهد گذاشت.

تأیید صلاحیت‌شدگان برای ریاست فدراسیون فوتبال:

عزیزی خادم: نایب‌رئیس اول، نایب‌رئیس دوم و شهره موسوی

علی کریمی: مهدی مهدوی‌کیا، سعید دقیقی و فاطمه علیپور

مصطفی آجرلو: حسن نصر اصفهانی، سعید فتاحی و لیلا محمدیان

کیومرث هاشمی: علیرضا رحیمی، غلامرضا بهروان و پریا شهریاری

 

یکی دیگر از چهره‌های سرشناسی که صلاحیتش تأیید نشده فریدون اصفهانیان رئیس کنونی کمیته داوران است. او که بازنشستگی‌اش بارها مورد نقد قرار گرفته، حالا حق حضور در انتخابات را ندارد.

همچنین بیت‌الله رضایی، غلامحسین زمان‍آبادی، منصور قنبرزاده، توحید سیف برقی، سعید نحوی، علیرضا کهوری، جواد محمدی و فرهاد حمیداوی ازجمله داوطلبانی هستند که به علت انصراف یا رد صلاحیت مجوز حضور در انتخابات دهم اسفند را هم دست نیاورده‌اند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.