بازداشت عاملان وحشت در خیابان نبرد

اوباش با عربده‌کشی و تیراندازی مردم را ترساندند

دو نفر از عاملان درگيري مسلحانه در خیابان نبرد دستگیر شدند. اراذل و اوباشی که در این محل اقدام به عربده‌کشی و تیراندازی کرده بودند. آنها با قدرت‌نمایی صحنه‌های خشن و ترسناکی را در خیابان نبرد به تصویر کشیدند.

چهارم بهمن ماه سال‌جاری يک مورد درگيري و شرارت همراه با تيراندازي در حوالی خیابان نبرد به وقوع انجاميد. در اين راستا بلافاصله تيم‌هاي عملياتي از مأموران پليس در محل وقوع جرم حاضر شدند. طي بررسي اوليه ميداني مشخص شد عده‌ای از اراذل و اوباش منطقه پس از حضور در محل اقدام به عربده‌کشی با سلاح سرد و درگیری کرده‌اند. آنها در این بین  نیز اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کردند.

با توجه به اينکه متهمان اين پرونده قبل از حضور مأموران از محل وقوع جرم متواري شده بودند، مراتب به صورت ويژه در دستور کار پليس امنيت عمومي تهران بزرگ قرار گرفت.

در تحقيقات صورت‌گرفته و اظهارات اهالی محل مشخص شد که عاملان اين اقدام مجرمانه  از اراذل و اوباش سطح‌دار تهران بودند. آنها به همراه تعدادي از نوچه‌هايشان به وسيله قمه اقدام به عربده‌کشي در درگیری کردند. در ادامه ضرب و شتم نیز رخ داد. آنها ضمن ايجاد رعب و وحشت با سلاح گرم اقدام به تيراندازي هوايي کردند. بعد از آن نیز از محل متواري شدند.

دستگیری عاملان وحشت

نتيجه تحقيقات صورت گرفته طي گردش‌کاري به مرجع قضائي ارسال شد. دستورات شناسايي و بازداشت تمام متهمان و عاملان اين درگيري مسلحانه صادر شد.

در ادامه روند رسيدگي پرونده با کمک دوربین‌های مداربسته هويت متهمان پرونده شناسايي شد. دو نفر از عاملان اصلی این درگیری و تیراندازی در روز نوزدهم بهمن ماه دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شدند.

سرهنگ سعيد راستي، رئيس مرکز عمليات پليس امنيت عمومي تهران بزرگ در تشريح جزئيات اين خبر گفت: «افراد دستگيرشده داراي سوابق متعدد، درگيري، اخلال در نظم، نزاع دسته‌جمعي، تيراندازي، قدرت‌نمايي با سلاح، زورگيري و … هستند. همچنین متهمان با قرار ميلياردي روانه زندان شدند. در حال حاضر تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.