دورکاری به سبک نیسان

این ون جدید NV350، تولید کمپانی ژاپنی NISSAN، دورکاری را رویایی کرده است. با تبدیل‌شدن دورکاری به بخشی از زندگی روزمره ما، این ون برای کسانی که از کارکردن در محیط خانه خسته شده‌اند یا به دنبال تغییر در منظره هستند، طوری طراحی شده که یک دفتر کار کوچک در آن قرار دارد. با این ون، که متأسفانه هنوز در مرحله طرح است، افراد از هرکجا که بخواهند، می‌توانند دورکاری کنند.
این دفتر کار کوچک که در عقب ون تعبیه شده، شامل میز کار، صندلی اداری، سیستم تنظیم نور و یک کفپوش پلی‌کربنات شفاف است که اجازه می‌دهد زیر پای خود را ببینید.
چون در این ون پنجره‌ای تعبیه نشده، در صورت علاقه به طبیعت و کارکردن در هوای آزاد به وقت دورکاری، باید دفتر کار را به فضای آزاد منتقل کرده و در طبیعت اطراف خود غرق شوید.
اما اگر خیلی به کارکردن در هوای آزاد علاقه ندارید و دوست دارید درون ون کار کنید، دفتر کار درون ون مجهز به سایبان‌های برقی برای تنظیم نور مناسب با صفحه کامپیوتر است.
قهوه‌سازی که درون ون تعبیه شده، خواب را به وقت کار از سر شما می‌پراند. اما اگر دوست دارید چرتی در طبیعت بزنید، می‌توانید به صندلی تاشو و چتر آفتابگیر روی سقف ون پناه ببرید.
از آنجا که این ون دستشویی ندارد، باید ون خود را کنار یک توالت عمومی یا درخت‌ها پارک کنید.
این ون جدید طراحی نیسان، راه‌حلی است برای تمام کسانی که در حال دورکاری نیاز به دوری از محیط خانه و تمرکز دارند.
منبع: YouTube
مترجم: مهرناز الماسی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.