مأموریت میشل اوباما در تشویق بچه‌ها به خوردن غذای سالم در سطح جهان

همسر رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده آشپز کودکان شد

میشل اوباما، با حضور در یک نمایش آشپزی، برای کودکان آشپزی می‌کند. این برنامه با حضور عروسک‌ها و با هدف بهبود تغذیه سالم کودکان اجرا می‌شود.

شهروندآنلاین: میشل اوباما، همسر رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده، باراک اوباما، با حضور در یک نمایش آشپزی شبکه نتفلیکس، برای کودکان آشپزی می‌کند. این برنامه با حضور عروسک‌ها و با هدف بهبود تغذیه سالم کودکان اجرا می‌شود.

مأموریت میشل اوباما در تشویق بچه‌ها به خوردن غذای سالم در سطح جهانی است، در این برنامه میشل اوباما با وافلز (نوعی نان ترد و شیرین) و موچی (نوعی کیک برنجی) که دو عروسک هستند، با کودکان در تماس است.

او علاوه بر تهیه‌کنندگی این برنامه که اولین نمایش آن در شانزدهم مارس (بیست‌وششم اسفند) است، به عنوان صاحب یک «سوپرمارکت غریب» بازی می‌کند که عروسک‌هایی را که بعد‌ها تبدیل به بهترین دوستانش می‌شوند به عنوان سرآشپز مجموعه استخدام می‌کند. میشل اوباما در توییتی نوشت: «من هیجان‌زده هستم که خانواده‌ها و کودکان در همه جای دنیا با ما در ماجراجویی‌هایمان همراه شوند، در حالی که آشپزی می‌کنیم و غذا‌های خوشمزه از سراسر جهان را طبخ می‌کنیم.»

نتفلیکس این مجموعه ۱۰ قسمتی را نوعی سریال جذاب توصیف کرده است که در آن شخصیت‌ها سوار بر یک سبد خرید جادویی برای جست‌وجوی مواد تشکیل‌دهنده غذا‌های خود در سراسر جهان می‌پرند. آنها در پرو سیب‌زمینی می‌چینند، از ادویه‌جات در ایتالیا نمونه‌برداری می‌کنند یا در ژاپن میسو درست می‌کنند، این کاوشگران کنجکاو شگفتی غذا‌ها را کشف می‌کنند و کشف می‌کنند که هر وعده غذایی فرصتی برای پیداکردن دوستان جدید است.

این پروژه چندین هدف دارد که اوباما مدت‌هاست از آن حمایت می‌کند. در کاخ سفید او به عنوان بخشی از ابتکار عمل «بیا حرکت کنیم» بچه‌ها را به خوردن غذای سالم ترغیب می‌کرد. او یک رویکرد جهانی را برای توانمندسازی جوانان ازجمله تأسیس اتحاد فرصت‌های دختران برای ارتقای آموزش نیز ترویج کرده است. اوباما معتقد است که این نمایش همچنین به کودکانی که در فقر زندگی می‌کنند، کمک خواهد کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.