توزیع 2 میلیون واکسن آنفلوانزا و ماسکN95 توسط هلال احمر

سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه مقرر شده بود یک میلیون واکسن آنفلوانزا توسط هلال احمر تأمین شود که تعداد آن به 2 میلیون واکسن افزایش پیدا کرده است و بنا داریم در صورت فراهم شدن شرایط، توزیع این واکسن‌ها را از نیمه دوم شهریورماه آغاز کنیم.

توزیع ماسک و فوم های بهداشتی در محل برگزاری مراسم عزاداری
محمد نصیری گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) تمهیداتی برای تأمین ایمنی برگزاری مراسم های عزاداری مورد توجه دستگاه‌های مختلف و مردم قرار گرفته است و بر همین اساس جوانان هلال احمر بنا دارند براساس پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و در چارچوب بخشنامه‌های ابلاغ شده در محل‌ برگزاری مراسم‌های عزاداری اقدام به توزیع ماسک و فوم‌های بهداشتی کنند. وی ادامه داد: بر همین اساس کمپین “نذر سلامت” با همکاری برنامه تلویزیونی عصر جدید آغاز خواهد شد که به موضوع جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تأمین ماسک و اقلام بهداشتی در هیئات مذهبی خواهد پرداخت.

ارسال 159 محموله بین المللی به ایران
سخنگوی جمعیت هلال احمر همچنین به کمکهای ارسال شده از سوی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر به کشور ایران، اشاره کرد و گفت: در ارتباط با کووید 19، 159 محموله بین المللی به ایران ارسال شده است که این محموله ها به 20 نقطه از کشور و مناطق قرمز و پرخطر ارسال شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.