سرقت و تجاوز به یک زن در خیابان‌های تهران

راننده متجاوز از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد

راننده‌ای که با ربودن یک زن او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد. این مرد پس از تجاوز، تلفن‌همراه قربانی را نیز سرقت و او را در خیابان رها کرد.

بیست‌وسوم آذرماه خانمي 30ساله در دادگاه کيفري يک استان تهران از یک متجاوز شکایت کرد. بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت و مأموران پايگاه نهم پليس آگاهي تهران به بررسی این موضوع پرداختند. شاکی با مراجعه به این پایگاه در تحقيقات به عمل آمده، گفت: «ساعت 18 و30دقیقه روز بیست‌ویکم آذرماه از شهرري به مقصد باقرشهر سوار بر يک خودروي تيبا عبوری شدم. در بين راه راننده با تغيير ناگهاني مسير و تهديد چاقو، من را به بيابان‌هاي اطراف کهريزک برد. او عليرغم التماس و خواهش مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. این مرد پس از سرقت تلفن‌همراه در همان محل رهایم کرد و متواري شد.»

با عنايت به حساسيت و اهميت موضوع، بلافاصله شناسايي و دستگيري متهم به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جرایم جنايي پايگاه نهم قرار گرفت. با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم، اولین مظنون به نام سیامک ساکن کهریزک شناسایی شد.

تصاوير سیامک استخراج و مشخص شد او داراي يک خودروي تيباست. همچنین تصوير او مورد شناسايي شاکي قرار گرفت.

پس از انعکاس موضوع به مرجع قضائي، دستور دستگيري سیامک اخذ شد. چهاردهم دی‌ماه، او در يک عمليات پليسي در منطقه شورآباد کهريزک دستگير شد. او در بازجويي ابتدا منکر موضوع بود، اما با توجه به قرائن و مستندات موجود لب به اعتراف گشود. این مرد به اذیت و آزار شاکي و سرقت از او اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه «حیدر گودرزی»، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه با تکميل تحقيقات و ارسال پرونده به دادگاه، متهم روانه زندان شد، گفت: «از شهروندان می‌خواهیم برای سفرهای درون‌شهری حتما از خودروهای تاکسی و آژانس‌های مسافربری استفاده کنند تا شاهد چنین وقایعی نباشیم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.