سناریوی یک زن برای فریب نگهبان‌های ساختمان نیمه‌کاره

این زن با همدستی یک مرد از ساختمان ها سرقت می کرد

زن سارق که با فریب نگهبان ساختمان نیمه‌کاره، او را بیهوش کرد و دست به سرقت زد، از سوی پلیس دستگیر شد.

بیست‌وششم آذرماه پرونده‌اي با موضوع سرقت به عنف از اماكن خصوصي به پايگاه هشتم پليس آگاهي منتقل شد.

در تحقيقات انجام‌شده، شاکي گفت: «نگهبان ساختمان نيمه‌كاره‌ام. توسط افرادي ناشناس بيهوش شدم و مقاديري اموال شامل لوازم ساختماني، 3‌میلیون تومان پول نقد و گوشي تلفن‌همراه من جمعا به ارزش تقریبی 250‌میلیون تومان سرقت شد.»

پس از وصول پرونده به پايگاه، مراتب رسيدگي به آن در دستور كار تيم مبارزه با سرقت به عنف پايگاه قرار گرفت. پس از اعزام به محل با تحقيقات ميداني و بررسي دوربين‌هاي مداربسته، تصاوير سارقان (يك‌نفر خانم و يك‌نفر آقا) به دست آمد. با تحقيق از نگهبان ساختمان او گفت که خانمی به ساختمان مراجعه کرد. او اعلام كرد با حسن كه همكار من است، كار دارد. او بدون اينكه از من اجازه بگيرد، وارد ساختمان شد. وانمود كرد كه قصد دارد با من رابطه دوستي برقرار كند. او پس از گذشت مدت کوتاهی يك عدد قرص به من داد. پس از مصرف آن بيهوش شدم و ديگر متوجه چيزي نشدم.»

با توجه به تحقيقات انجام‌شده مشخص شد متهم قبلا نيز به بهانه ارتباط با كارگرهاي ساختمان به محل تردد داشته است.

اعتراف به سرقت

با انجام اقدامات پلیسی هويت متهم كه داراي يك سابقه كيفري در زمينه سرقت بود، شناسايي شد. در ادامه با هماهنگي قضائي و اخذ دستور دستگيري از بازپرس شعبه اول دادسراي ناحيه 34 تهران با انجام اقدامات اطلاعاتي در محل سکونتش دستگير شد. در بازجويي و مواجهه با نگهبان ساختمان و البته با توجه به مستندات موجود، ناگزير به سرقت به شيوه بيهوشي اعتراف کرد. او گفت: «سرقت را با همدستي شخصي به نام محمد انجام دادم.»

با تلاش کارآگاهان محمد نيز دستگير شد. در بازرسي از محل سكونت او، تعدادي از اموال مالباخته به ارزش حدود دوميليارد ريال كشف و به مالباخته مسترد شد.

سرهنگ کارآگاه «علی عزیزخانی» رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: «با توجه به نوع و شيوه سرقت انجام‌شده، احتمال وجود سرقت‌های مشابه ديگر كه متهمان با ايجاد طرح دوستي و اغفال نگهبان ساختمان‌هاي نيمه‌كاره اقدام به سرقت كرده باشند، متصور است.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.