برف آخر لادن مستوفی

زوج امین حیایی و لادن مستوفی شکل می‌گیرد

لادن مستوفی و امین حیایی نقش‌های اصلی فیلم «برف آخر» را بازی می‌کنند که درباره روزمرگی‌های یک دامپزشک است.

امین حیایی دیگر بازیگر فیلم «برف آخر» است

شهروندآنلاین: لادن مستوفی به جمع بازیگران تازه‌ترین فیلم امیرحسین عسگری پیوست. قرار شده که او در کنار امین حیایی (که او نیز چندی پیش به این پروژه پیوسته بود) نقش‌های اصلی فیلم سینمایی «برف آخر» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین عسگری و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی را بازی کنند که به روزمرگی‌های یک دامپزشک می‌پردازد.

«برف آخر» که به عنوان فیلم اول امیرحسین عسگری پروانه ساخت گرفته، اما در اصل تازه‌ترین کار این کارگردان است که پیش از این فیلم «بدون مرز» را در گروه هنر و تجربه اکران کرده. «بدون مرز» را مخاطبان جشنواره فیلم فجر نیز به یاد می‌آورند که در دوره سی‌وسوم این جشنواره موفق به دریافت تندیس بلورین «جایزه ویژه هیأت داوران» بخش نگاه نو شد. این فیلم بعدتر جوایز متعددی در فستیوال‌های بین‌المللی همچون جایزه بهترین فیلم آسیایی بیست‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم توکیو، جایزه بهترین کارگردان جوان نوزدهمین دوره جشنواره فیلم صوفیا و نامزد دریافت ققنوس طلایی از سی‎‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم هنگ‌کنگ به دست آورده است.

همچنین باید گفت که پیش‌تر احسان علیخانی تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشت که به دلیل مشغله‌های برنامه عصر جدید از این پروژه سینمایی انصراف داد و تهیه‌کنندگی این فیلم را حسن مصطفوی بر عهده گرفت.

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه؛ همچنین تاکنون حضور آرمان فیاض مدیر فیلمبرداری، امید گل‌زاده طراح گریم، علی نصیری‌نیا طراح صحنه و لباس، امیر حاتمی صدابردار، رضا کشاورزی دستیار اول کارگردان، لاله مستوفی برنامه‌ریز، شیما باقری منشی صحنه، حسن شجاعی عکاس، علی بهرمند جانشین تولید و منصوره بسمل به‌عنوان مشاور رسانه‌ای در این پروژه سینمایی قطعی شده است.

گفتنی است که به زودی فهرست کامل بازیگران «برف آخر» -که روزهای پایانی پیش‌تولید را سپری می‌کند- اعلام خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.