دعوای سرخابی‌ها به ساختمان باشگاه‌ها رسید؛ انتقام زشت!

تعدادی از هواداران خشمگین استقلال در واکنش به اقدام تمسخرآمیز هواداران پرسپولیس به در این باشگاه رنگ آبی پاشیدند

دعوا و کری‌خوانی بین هواداران سرخابی این روزها شکل زشتی پیدا کرده و کار به خرابکاری شبانه در ساختمان باشگاه‌ها رسیده است.

صبح شنبه بود که کارمندان باشگاه پرسپولیس موقع ورود به ساختمان باشگاه با صحنه عجیبی روبه‌رو شدند. در ساختمان باشگاه مورد حمله قرار گرفته و رنگ آبی روی آن پاشیده شده بود. این موضوع بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و با وجود اینکه مقابل در ساختمان پرسپولیس بنرهایی در تسلیت به درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان نصب شده بود این اقدام افراد ناشناس با واکنش منفی شدید‌تری روبه‌رو و عنوان شد که حرمت این دو پیشکسوت تازه از دنیا رفته حفظ نشده است.

اما ساعاتی بعد شاهد انتشار فیلم این خرابکاری در فضای مجازی بودیم. این فیلم چند فرد ناشناس که صورتشان را با ماسک پوشانده‌اند، نشان می‌دهد که با در دست داشتن پرچم استقلال، رنگ آبی را روی در باشگاه پرسپولیس می‌ریزند. آنها اقدامات زشت دیگری را هم انجام می‌دهند؛ در شرایطی که احتمالا خودشان را جزو هواداران دوآتشه استقلال می‌دانند.

هواداران استقلال این اتفاق را پاسخی به انتشار یک ویدیو از سوی هواداران پرسپولیس می‌دانند که چند روز قبل صحبت‌های بازیکنان این تیم را به سخره گرفته بود. در این ویدیو یک فرد غذایی را به در باشگاه استقلال آویزان می‌کند و خطاب به بازیکنان استقلال می‌گوید که برایتان غذا آورده‌ام! این اتفاق در حالی رخ داد که استقلالی‌ها بعد از پیروزی مقابل ماشین‌سازی در مصاحبه‌های خود گفته بودند حتی در وعده‌های غذایی خود در هتل هم دچار مشکل هستند.

به نظر می‌رسد جنگ زشتی بین هواداران استقلال و پرسپولیس به راه افتاده که ممکن است در روزهای آینده نیز ادامه پیدا کند. قطعا خیلی از هواداران، بازیکنان و مسئولان دو باشگاه هم از رخ دادن چنین اتفاقاتی رضایت ندارند و این اقدامات عجیب را محکوم می‌کنند.

در روزهایی که خبری از حضور تماشاگران در استادیوم‌ها نیست و حتی دربی پایتخت هم بدون تماشاگر برگزار شد، هواداران خشمگین و عصبانی سرخابی می‌خواهند به این شکل به جنگ هواداری خود ادامه دهند. به نظر می‌رسد ورود نیروی انتظامی و البته توصیه‌های مسئولان دو باشگاه به هواداران خود می‌تواند به این اتفاقات حداقل در مقطع فعلی پایان دهد. بدون شک رنگ ریختن روی در ورودی یک باشگاه به جز اضافه کردن زحمت کارگران و هدررفتن بیت‌المال سود دیگری نخواهد داشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.