نجات مرد اسب‌سوار در منطقه چلچلی

عملیات انتقال اسب سوار آسیب دیده در محمدآبادکتول سه روز طول کشید

در این حادثه ۱۴ نیروی عملیاتی با استفاده از سه دستگاه خودروی امدادی، یک دستگاه موتورسیکلت، ۲ ست نجات سبک و ۳ ست کوهستان توانستند پس از ۳ روز مصدوم را از منطقه حادثه دیده به پایین دست منتقل کنند و عملیات در ساعت ۱۸ یکشنبه ۲۶ مرداد به پایان رسید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: نیروهای عملیاتی شهرستان های علی آباد کتول و گرگان مردی که از اسب سقوط کرده بود را پس از ۳ روز از منطقه کوهستانی چلچلی عبور داد.

سید رحیم میرکریمی اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر سقوط فردی از اسب در منطقه کوهستانی چلچلی در دهنه محمد آباد کتول شهرستان علی آباد کتول در روز جمعه ۲۴ مرداد ؛ یک تیم از شعبه علی آباد کتول با خودروی امدادی و تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه و ریزش شدید باران و نیاز به نیرو و تجهیزات بیشتر؛ ۲ تیم دیگر از شعبه و پایگاه امداد و نجات چهارباغ شهرستان گرگان به عنوان پشتیبان منطقه وارد شدند.

وی خاطر نشان کرد: مرد اسب سوار از ناحیه پای چپ دچار آسیب دیدگی و تروما شده بود توسط نیروهای عملیاتی رهاسازی و به محل امن منتقل شد‌.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.