تپل‌ترین بازیگر سینمای ایران از زندگی‌کردن دور شد

کرونا علی برقی را هم از سینما و تلویزیون گرفت

از این بازیگر که چندی پیش همسرش را نیز از دست داده بود، دو دختر به نام‌های باران و بهار به جا مانده‌ است.

شهروندآنلاین: علی برقی درگذشت. این بازیگر که در رسانه‌های عامه‌پسند به تپل‌ترین بازیگر ایران معروف بود، دو روز پیش در چهل‌وسه سالگی درگذشت. علت درگذشت علی برقی کرونا اعلام شده است. از او دو دختر به نام‌های باران و بهار به جا مانده‌ است. گفتنی است که همسر علی برقی نیز در سال‌های اخیر بر اثر ایست قلبی درگذشته بود. علی برقی چندی پیش از ابتلای خود به کرونا خبر داده بود.

علی برقی که نخستین‌بار در سال ۱۳۷۱ در فیلم شرم به کارگردانی کیومرث پوراحمد بازیگری را آغاز کرده بود، در آثاری مانند سریال‌های ویلای من، بچه‌مهندس، دادستان، و نون و ریحون بازی کرده بود. او که در سال‌های اخیر رخدادهای تراژیک زیادی را تجربه کرده و همسرش را نیز از دست داده بود، در آخرین پست‌های اینستاگرامش گفته بود که از زندگی دست نخواهد کشید: «عزت رو خدا میده نه بنده خدا. از زندگى‌كردن دست نمى‌كشم. فقط كمى دور مى‌شوم. فاصله می‌گيرم از آدم‌هايى كه دلگيرم می‌كنند، از خاطراتى كه ناراحتم می‌كنند، از حسودها، از دل‌سنگ‌ها، از بى‌معرفت‌ها، از نامهربان‌ها، از سياهى‌ها، و بدون آنها با خيالى آسوده زندگى می‌كنم».

این بازیگر که امسال در فیلم سینمایی «گل به خودی» به کارگردانی احمد تجری بازی کرده بود که هنوز اکران نشده است، تأکید کرده بود: «از زندگى‌كردن دست نمی‌كشم. فقط كمى «دور» مى‌شوم».

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.